Saturday, January 19, 2013

Siapa Sangka...Siapa Menduga...


Hurm...frust pulak nengok Fear Factor Selebriti Malaysia malam tadi...tk sangka pasukan peberet aku tkeluar minggu ni...pasangan jehan dan dr faiz terpaksa meninggalkan FFSM buat selamanya...takpelah...bukan rezeki mereka...

Kita sesamalah saksikan episod seterusnya...semalam nengok promo faktor ketinggian dan air kut...harap diorang buat yang terbaik...nasib baik la dalam rancangan ni tiada faktor makan2 ke apa...yela kan..soal halal haram kena titik beratkan...ramai muslim kut...

Aku?ketakutan masih sama...takut pada sejauh pada kedalaman air dan malam...huhu...

Pepun...takut pada Allah itulah hakiki...

7 comments

Sunday, January 20, 2013 8:15:00 AM

x follow sgt fear factor nie psl sore AA tu x best la jd pengacara...:-)

Sunday, January 20, 2013 4:44:00 PM

Jarang tgok..mcm bosan je bila tgok skali hri tuh..huhu

Monday, January 21, 2013 8:08:00 AM

tak konsisten tgk rancangan ni, sejak ada anak lg sorang ni, jrg boleh tgk rancangan tv scr konsisten..jap tgk, jap tak..hu~

Monday, January 21, 2013 9:07:00 AM

ehem ehem...phobia kite ngan abg aaron sama...ahahahha

Monday, January 21, 2013 9:12:00 AM

x nengok pun.. hehehe

Monday, January 21, 2013 11:56:00 AM

Jehan & Faiz silap strategy. Over cofident.

Monday, January 21, 2013 5:16:00 PM

nurul tak gajin nengok..

Post a Comment