Thursday, January 3, 2013

Sila Hati-Hati Dengan Orang Minyak


salam semua...itu hari kan...aku ada terbaca kat status seorang opismate...
citer pasal ada sorang mamat negro yang membuat percubaan nak pecah masuk rumah jiran dia...
tapi malangnya mamat tu tak pandai nak turun...
eh eh, naik pandai tapi turunya fail...
modus operandi, pecah masuk melalui atap rumah ye...
selalunya kes cam gini, sure rumah tu ada pasang 'pagar'...
sebab tu mamat negro tu tak pat cari jalan keluar...
selalunya lah kan...
tapi tak taulah, atas sebab lain ke...
mungkin skil dia hanya pandai memanjat jek...
turun tak pandai...

ok, ni mamat negro ni..
hanya berseluar kecik jek tau...
adeh, menakutkan...

kalu tak jelas, ni dalam bulatan di bawah ni...
berserta dengan status opismate aku itu hari...
alahaii...sekarang macam² hal boleh berlaku...
riso kan...
nak² pecah masuk cam gini...
derang datang sini pakai pas pelawat...
tapi melawat cara yang salah...
hurmm...

moga kita semua dijauhi dari perkara-perkara yang tidak diingini...
inshaaAllah...

notadijariku: sakit idung weii...selesema...adehh....

11 comments

Thursday, January 03, 2013 9:37:00 AM

risau betul skrg ni... mcm tak selamat je nak tinggal kan umah kan...

Thursday, January 03, 2013 9:59:00 AM

huhu..mcm2 skg ni..mgkin hgk betul kata akak umah tu dah "dipagar",sbb tu dia xleh turun..

Thursday, January 03, 2013 10:11:00 AM

kompom kot ada pagar..ps haitu kedai ni dia psg pagar org msuk kedai dia tknmpk jln kuar..

Thursday, January 03, 2013 10:12:00 AM

haihhh..kuajo btl.. baling je batu dr bwh tu..

Thursday, January 03, 2013 10:14:00 AM

depa ni mai sini banyak buat onar...penuh dah kaum2 depa belah kl nih...

Thursday, January 03, 2013 10:30:00 AM

Malaysia sudah tidak selamat buktinya dok dirumah bagaikan di penjara..
perempuan lak bahaya ke sana sini sendirian..dok diluar pun tak selamat dirumah apatah lagi..
ade org cakap kalau dah kawen atau dah tua kena rogol tak tinggal kesan apa2 sbb mmg dah tak dara jd toksah nak takut sgt..keji kan waima perempuan tu pelacur sekalipun tak patut dirogol..
rogol tetap meninggalkan kesan trauma yg mndalam dlm diri mangsa walaupun dia dah kawen ke apa maka tetap kena berhati2 dgn penjahat neh.

Thursday, January 03, 2013 12:06:00 PM

ishh sabar je..sll org luar la buat keja cm ni....dorang tak kesah dah..huhu..

Thursday, January 03, 2013 12:13:00 PM

uwaa..takut nyaa..org mnyak eehehe...

mngkin jgk kan tuan rumah dh 'pagar' kn...

Thursday, January 03, 2013 12:21:00 PM

Mak aih! Takuttttt nye!

Thursday, January 03, 2013 1:52:00 PM

Aduh serammyer....

Thursday, January 03, 2013 10:03:00 PM

Adehhh, macam2..
Kena lebih berhati2 lepas ni...

Post a Comment