Saturday, January 19, 2013

Tahniah JOZAN


Hurm...maharajalawak mega dah melabuhkan tirainya...memang dah dijangka kut kemenangan JOZAN...

Mulanya ingatkn zizan seorang je...bila keluarnya johan...wah...semua orang bersorak...masing masing peminat zizan memang mengharapkan kehadiran johan...tahniah pada johan Sebab dapat juga menghadirkan diri walau dalam keadaan yang kurang sehat...

Menyentuh pasal persembahan malam tadi...pada pendapat aku semua kumpulan memberikan persembahan yang terbaik...tahniah buat JOZAN...Ternyata lawak korang masih mampu membuatkan penonton ketawa terbahak bahak...kan aku dah kata...JOZAN tk bermakna tanpa johan...sian kt zizan...terharu gak nengok persembahan kedua diorang pasal muzikal tu...lagu last tu...sahabat...mencerminkan betapa akrabnya mereka berdua...tanpa sedar zizan sempat kiss johan...hehehe...

So jumpa lagi di MLM2013 nanti...harap SEPAHTU dapat menyertakan diri mereka...hehehe...

3 comments

Monday, January 21, 2013 9:08:00 AM

yeaaayyy!!!!jozan menang,...kite paling suke tgk jozan ngan shiro jer...yg lain okayh..tp mcm nyampah tgk jambu..yus especially..tah pape..

Monday, January 21, 2013 9:13:00 AM

xsia² johan naik pentas n dtg hri tu..

Monday, January 21, 2013 9:59:00 AM

kitew nanes taw tenok jijan naness.. hahahahah.. paham tak paham tak??

tapi suka tengok zizan & johan, akrab gila, zizan cium pipi johan..ololooo tersentuh ai tengok tau... sweet!

Post a Comment