Friday, January 18, 2013

Ubermen EDT Launch 17 Januari 2013


ok sambung citer semula...
sebelum tu nak tanya korang...ingat tak pasal entry TERIMA KASIH UBERMEN tu...
haah, entry yang aku menang VIP Pass untuk ke Ubermen EDT Launch di Vertigo Club di The Gardens sana...

owh ya, sebelum ni ni butiran event yang aku join semalam...
Hi Izan
Congratulations! Here are the details of the event.
Date: 17 January 2013 (Thursday)
Time: 4.00pm -7.00 pm
Venue: Vertigo Club, Level 6 (Rooftop) The Gardens, Mid Valley City.
Dress Code: Black with Red, Green or Blue
We will be sending the e-passes to your email soon.. Thank you!

pada mulanya memang aku tak dapat nak join event tu...sebab riso saper pulak yang nak amik anak²...so aku cadang nak suh hubby dan opismate dia jek yang p...
tapi bila mana pihak ubermen kata pass tak leh tukar nama orang lain...
kena pemenang yang datang bersama seorang kawan...
alahaiii...sian kat hubby...
pikir punya pikir, takmo lepaskan peluang kekdahnya...hehehe...
so hubby kata, p la ngan opismate dia tu...
abang izinkan...owhh, so suit..terima kasih abang....

so semalam aku cuti...kebetulan bos pun tiada di opis...
malas nak half day sebab event tu petang kan...
jadinya amik peluang cuti, sebab pagi tu ada urusan lain yang perlu dibereskan..
awal tahun kan, mana nak lokek cuti lagi...hahaha....

so petang tu sampailah aku ke tempat event itu diadakan...
nasib baik senang nak cari...mid valley jek pun...
kalu jejauh jangan harap la aku nak p...sah sah sesat barat nanti...hahaha...

pintu masuk...
sampai situ ada gadis gadis ubermen menunggu...just register nama kita...tu FB Fans tu para para pemenang kat FB itu hari...
ada jugak tetamu lain dan MEDIA...eh eh izwan MELODI pun ada...
hurmm...

aku sampai awal, sementara menunggu partner sampai, snap snap dulu gambar kat luar tu...
besar benar gambar abang long ni...
tapi tapi tapi...segan plak nengok gambar dia yang ni...
muscle tu...erkk...menakutkan...

gambar depan dari jauh ...

bila partner dah sampai, terus masuk dalam...
jumpa plak geng aaronactorsFC kat dalam tu...
tu kira orang kuat AAFC tu... 

sana sini situ situ...
ni kira event tertutup jugak...
so takdelah crowded mana pun...seme dapat tempat duduk...
yang bestnya nak bergambar ngan AA pun tak perlu nak berebut segala... 

sebelum kemunculan Aaron Aziz sebagai duta UBERMEN tu...adalah persembahan magik segala...
aku dok meja belakang, so antara nampak tak nampak jek show tu...hehehe...
tapi partner yang p depan snap snap gambar yang ada...

AA bersama finalis hero ubermen tahun lepas...

tandatangan kat poster sendiri...
bila nengok promo iklan yang belum masuk tv tu, wow..terbaik la iklan dia...
menarik...pandai yang bagi idea nak buat iklan cam gitu...
berseni...eh tetiba aku jadi juri plak...

dah abis show kat depan tu...AA ke tempat duduk isteri dia...
time tu ramai dah kerumun dia, nak bergambar...
nasib baiklah dia ni tak sombong...orang ajak bergambar, dia tala jek muka...
senyum jek kakak ni dapat bergambar ngan abang AA tu...hehehe...

kak D yang setia menemani...comel jek kak D nengok live...kecik molek jek orangnya...
dengar gak dia bercerita pasal keje dia...mana dia tak buat itu ini lagi...
pagi ni dah terbang ke hongkong...makan hangin kut... 

eh eh ada gak gambar aku ngan kak D...
maaflah muka aku tak semenggah...pucat lesi kut...
pucat dapat nengok AA secara live...puihh... 

heheh, at last ada jugak gambar aku dan AA...
aku memilih dress code merah dan hitam...
taram jelah baju yang ada...hahaha...
aku segan nak pandang AA lelama...sib baik time tu gelap...cahaya samar²...

tak puas hati ngan gambar kat atas, amik plak gambar di bawah ni...
orang tak bersesak, so leh jek tala muka...
rasa gambar tak cantik, p kat dia, kata nak bergambar lagi...hahaha...
mekasih la pada partner aku tu, yang sudi snap gambar ahkak ni... 

main petik jek...
sebab senang jek nak amik gambar dia kan...
tak perlu bersesak...hehehe... 

at last balik time...before balik tu, mari bergambar kat pintu hadapan lagi sekali...
ikut tema tak??? sandal pun kaler merah tau...hahaha.... 

dan ni antara barangan yang dapat itu hari...
memandangkan ianya adalah perfume untuk lelaki...
so dah selamat jadi hak milik my hubby tu...
ada bau AA plak...hahaha..over gitu...

sekian, itu jelah citernya...
perasaan aku??? cam biasa jek...sebab aku masih berpijak dibumi yang nyata...
hahaha...jangan nak over sangatlah...somi orang tuuuu...

notadijariku: lepas ni dating ngan yang tersayang pulak...

15 comments

Friday, January 18, 2013 10:04:00 AM

tu diaaaaa...akhirnya dpt amik gmbr n jmpa depan².. tahniah cik mot.. hehehehe

Friday, January 18, 2013 10:07:00 AM

jeles ok haha

Friday, January 18, 2013 10:08:00 AM

bestnya

Friday, January 18, 2013 10:09:00 AM

padan la coti semalam..kakkaka.terbaik la...jeles mak tau..bakpe tak kasi semalam...kalo kasi kirim salam sajoo..kakkakak

Friday, January 18, 2013 10:13:00 AM

Weeeewiiiitttt....jeles hokeyyyyy! =)

Friday, January 18, 2013 10:13:00 AM

hahaha masih berpijak bumi yg nyata
i loikeee

Friday, January 18, 2013 10:21:00 AM

wah best la event camni sbb tk rmi..so tkyh rebut2 nk posing ngan AA...hehehe

Friday, January 18, 2013 10:48:00 AM

hebat2 .. perfume tu leh bg kat ensomi ....

Friday, January 18, 2013 10:59:00 AM

Uittt best.. len kali p dgn haris 3nhi letak uma aku, nasrul ad kawn nnt

Friday, January 18, 2013 10:59:00 AM

Uittt best.. len kali p dgn haris 3nhi letak uma aku, nasrul ad kawn nnt

Friday, January 18, 2013 10:59:00 AM

jelessss! nak gambar ngn AA jgk.. sweet kapel gmbr mu ngn AA tu..dekat betui..haha

Friday, January 18, 2013 11:22:00 AM

Oh ombak rindu............

Friday, January 18, 2013 12:36:00 PM

hensom betul en.aaron tu.. jelesss hokeyyy..!

Friday, January 18, 2013 5:46:00 PM

x jeles pun...sb ya xminat AA ni.....hehehe

Saturday, January 19, 2013 5:35:00 AM

Waaaaaaa berada disisi AA.hebatlah ! :-)

Post a Comment