Wednesday, January 30, 2013

XOXO


Malam ni aku tidur lewat...terpengaruh nengok drama XOXO kat tv9 ni...start jam 8.30malam tadi sampai jam 10.30malam...

Aku ni jarang nengok tv memalam kan...tapi malam ni boleh plak terlayan...jangan ditanya kat aku apa maksud XOXO tu apa...serius stok aku tak tau...huhuhu...

Tapi enjoy juga layan drama ni...kelakar nengok nadiya nissa ni berlakon jadi gadis gothic kut...gile comel watak dia...lain dari yang lain...heronya bang remy ishak...hehe...

Eh lupa lak...heroin dia tiz zaqyah tu...best juga la drama ni...ok la...tengah layan lagi...jap lagi mau tidur...sakit belakang makin menjadi-jadi ni tau...huhu...

Bye...jumpa esok ye...inshaAllah...

2 comments

Thursday, January 31, 2013 7:53:00 AM

ieyda pun tgk...smpai ank2 pun turut serta lyn cite nie. semua tidur lmbat gara2 nak cite nie...best jugkkan...kelakar time nadiya duk umah nenek tu...hiihiii

Thursday, January 31, 2013 8:51:00 AM

terlepas tgk lak mlm td.. haishhh

Post a Comment