Tuesday, February 19, 2013

Alhamdulillah...Rezeki Februari


alhamdulillah...sukanya dalam hati bila nengok kat blog kak syue tadi, dah diumumkan nama pemenang GA beliau...kak syue ni rajin tau buat GA...memang sangat sangat bermurah hati...
mana tak suka sebab yang menang tu aku...ye aku la tu...
tak caya??? nengoklah sini...bukan ke nama blog aku tu...hehehe...

sukanya hati ini...

mana tak suka sebab adiahnya adalah sebuah NOVEL...yey, dapat novel baru...
kebetulan malam tadi baru jek abis bahan bacaan dirumah...
ari tu ada beli 3 buah novel...tapi dalam masa tak sampai 3 hari dah abis dikhatam 3 buah novel tu...
dah tu camner???
hurmm, ingat nak buat pinjaman plak la bagi sesapa yang ada novel dirumah...
aku janji, aku akan baca, dan pulangkan dalam keadaan yang seperti sedia kala...
ada sesapa sudi??? tak sudi latewww...sobs...

mekasih kak syue...INGIN BERKASIH LAGI...bakal menjadi milik saya kan...
yey...


ada sesapa nak adiahkan aku novel dak...
hahaha, soklan tak berhagak kan...
tak malu tul minta orang adiahkan..
ok ok...nak baca sila beli sendiri...
sobs....
aku pasrah...

notadijariku: eh mac bakal menjelang tak lama lagi...hurmm...

9 comments

Tuesday, February 19, 2013 8:32:00 AM

untung la...

Tuesday, February 19, 2013 8:33:00 AM

untung la dpt novel..

Tuesday, February 19, 2013 8:54:00 AM

cikmot..nnt sat sy buat koleksi novel then kita tukar2 baca nak tak mihihihi..betul ni tak tipu.

tp tulah..buat masa skrg adalah seketul dua je tajuk sbb lama dah tak membeli novel :( rinduuuu..

Tuesday, February 19, 2013 9:04:00 AM

bestnya

Tuesday, February 19, 2013 9:29:00 AM

Tahniah kak

Novel lama2 ada la kalu nk

Ps: hmmm nmpk gaya gitu la kak, huhu.. Sori.. Pasni xyah pos dh la.. :/

Ps: saya ada pos brg kt ofis akak.. Alert k! Pos berdaftar

Tuesday, February 19, 2013 9:37:00 AM

bertuah.. heheh sy tak banyak novel... lama x membeli

Tuesday, February 19, 2013 9:59:00 AM

UNTUNG LAAAAAA...hee

Tuesday, February 19, 2013 1:22:00 PM

bestnyer....

Tuesday, February 19, 2013 2:47:00 PM

Suka la tu....

Post a Comment