Tuesday, February 19, 2013

Bakal Dinner Dengan Adi Putra??? Inibukanpoyo!!!


alhamdulillah...hari ni ni kali kedua dapat berita yang menggembirakan jugak bagi aku...
sebabnya aku menang lagi... hahaha... #inisemuapoyo kan...

itu hari aku pernah citer kat entry NI...yang hubby ada adiahkan novel sempena anniversary aku ritu kan...
dan novel tu dibeli di pesta buku kat PWTC kan...
masa beli novel tu ada buat cabutan bertuah kat booth KARYASENI tu...
so hubby pun isi jelah...tak harapkan apa apa...just memenuhi syarat jelah kan...

sekali nengok kat wall fb karyaseni tadi...
dah diumumkan siapa pembeli yang bertuah sempena cabutan ritu...
ya Allah, terkejut aku dibuatnya tau...
sebab nama aku tersenarai antara pemenang...
tak caya ce cari nama aku kat tarikh 31 Januari 2013 tu...

tak nampak ke??? jap aku besarkan...
carilah ic aku berakhir dengan nombor 5168...
wah suka suka suka...
dapat adiah UTAMA tu...
dinner bersama ADI PUTRA pada 23 Februari 2013 tu...
adehh...tah dapat p tah tidak...
huhuhu....

tak sesia baca novel kan...
dapat bahan bacaan...dan dapat jumpa hot lovers gitu...
hehehe...

notadijariku: 23hb ni ek...sebuklah aku pada hari tu...erkk...tu pun kalau dizinkan olehNYA...
inshaAllah...moga dipermudahkan...

11 comments

Tuesday, February 19, 2013 10:07:00 AM

wow2

Tuesday, February 19, 2013 10:14:00 AM

alhamdulillah rezeki...
lepas aa, ap plak, hehe
mana tau pasni fa plak ke

tahniah! :)

Tuesday, February 19, 2013 10:25:00 AM

kak, perlukan driver x? hehe....kita nak offer diri nih... =)

Tuesday, February 19, 2013 10:33:00 AM

klu akak xdpt, bg je sy.. kakaka

Tuesday, February 19, 2013 10:45:00 AM

WAHhh ....glam u

nnt sure msuk paper..

aci cnap gambo bnyk2

Tuesday, February 19, 2013 12:15:00 PM

phewittt...rezeki2..alhamdulillah...;)

Tuesday, February 19, 2013 12:57:00 PM

wawawawa ni mak jeles noks

Tuesday, February 19, 2013 1:23:00 PM

hebat tu ... tahniah kak

Tuesday, February 19, 2013 1:39:00 PM

bestnyer jeles mak tau

Tuesday, February 19, 2013 2:10:00 PM

kjelesen daku terserlah sudahhhh !

Tuesday, February 19, 2013 3:23:00 PM

tahniah cikmot!!!!!!!

Post a Comment