Friday, February 15, 2013

Color Block Fashion Katanya


Kalu orang lain dok gile kat tudung no 1 di Malaysia...tapi aku plak dok gile dengan tudung bawal 5 tone.sangat warna warni... Menceriakan hidup aku...




Ada ke yang tak suka kaler maler macam gini?menarik apa...huhu...

nampak macam remaja kan...puihh....

13 comments

Thursday, February 14, 2013 9:12:00 PM

mak jemah suke pee

Thursday, February 14, 2013 9:21:00 PM

lama tak beli tudung, nnt nak cari juga la kt psr mlm. shawl 5 tona ada tak ek? hahaa...

Friday, February 15, 2013 2:25:00 AM

Warna warni baru ceria..

Friday, February 15, 2013 7:29:00 AM

ieyda suka jgk tudung mcamnie...cantik n sweet je kan...

Friday, February 15, 2013 7:54:00 AM

Ayu tgk oorg pakai....cantik jer, tapi tak pernah pakai lagi pun..

Friday, February 15, 2013 8:37:00 AM

banayknya koleksi.. satu koleksi pun takda lg huhuhuhuhu

Friday, February 15, 2013 9:04:00 AM

Dh xpkai tudung bawal dah..huu...tp suka sgt kaler warna warni cmni..ceria hidup!

Friday, February 15, 2013 9:39:00 AM

suke2 ... tp x penah beli lg

Friday, February 15, 2013 9:41:00 AM

meghiah!!!

Friday, February 15, 2013 9:49:00 AM

Lama dh xpki bawal ni.....

Friday, February 15, 2013 10:12:00 AM

cantik..selalu gk pakai bwl..tp cuma ada dua helai ja tone cmni..

Friday, February 15, 2013 10:27:00 AM

cantik kaler2nya izan.. tp kalau atas pale ada batu2 tu lg cantikkan. akak ada gak beli bawal tone tu ada batu. ntah bila nak pakai (sebab dah lama tak pakai bawal hehehe)

Friday, February 15, 2013 11:00:00 AM

Sama gak MJ suka.. Tp belum ada lg koleksi bawal 5 tone ni

Post a Comment