Saturday, February 9, 2013

FFSM | Baru Berkesempatan


Hurm...aku baru berkesempatan nengok siaran ulangan FEAR FACTOR SELEBRITI MALAYSIA tadi...sabtu lalu tak dapat nak nengok sebab berada diluar kawasan kan...

Episod kali ni menyaksikan pasukan atu dan azri yang tersingkir disebabkan kesalahan memasukkan bongkah batu pada aksi kedua.,tkpelah kan nasib tak menyebelahi mereka kan...

Dan tahniah buat pasukan alam dan arja yang memenangi hadiah rm10ribu senang menjadi juara pada episod kali ni...

Tapi kan aku rasa ramai yang tak suka kut dengan si gambit tu.,nampak sangat poyo...perasan bagus...dan suka doakan kekalahan utk pasukan lain...hurm...cam tadi sesedap mulut ja doakan hope someone will drown...sampai timbulkan kemarahan orang lain..dia ni kalu bcakap tak berpikir...apa daaa...

So...kita nengok la malam ni plak...pasukan mana pulak yang bakal tersingkir...phewww...

2 comments

Wednesday, February 13, 2013 10:04:00 AM

Ayu pun kadang2 tak sempat or lupa bila sabtu malam tu..nasib astro nie banyak ulangan..
ah ah..tak suka tul ngan gambit tu..tah apa2 tah...patutnya biar dia yg terkuar malam tu..padan muka..cakap tak pakai otoak tul..

Thursday, February 14, 2013 9:30:00 AM

nyampah giler kt gambit tu..

Post a Comment