Thursday, February 7, 2013

Kenduri Limau Mandarin


mari kita bercerita pasal limau pulak...
minggu depan dah nak CNY kan...
korang p mana cuti 4 hari sampai selasa ni???
aku dok umah jek dediam..takde plan nak kemana pung...hewwww...

hurmm...sempena CNY yang bakal menjelang ni kan...hampir tiap hari kut, bahagian aku menerima kedatangan berkotak² limau ni...
semalam dah 2-3 kotak...
dan hari ni ada 8 kotak...setelah dibahagi bahagi...adalah 2-3 kotak yang tertinggal kat atas pantry...
kenyang makan limau la kan...
tapi aku tak makan pun...ritu aku amik sekotak bawa pulang, kasi kat chekgu taska diorang...
jangan kasi kat anak² sudah...hehehe...

nah amik ko...berkotak kotak derang kasi...

hehehe, model limau tidak dilupakan...hahaha...

so korang lak camner??? banyak dapat limau???

naper ek orang kasi limau??? kasilah angpau ke...erkk... inisemuapoyo...

15 comments

Thursday, February 07, 2013 8:23:00 AM

Dpt banyak..tp tak brani nk mkn bnyk, riso tkt demam..huu...

Kita blk kampung, yeaay!

Thursday, February 07, 2013 8:32:00 AM

tingat ms keje opis lama
makan limau smpai cirit hahah smpai sorang bawa blk skotak sorang
skang ni nk mkn limau kena beli sndiri

Thursday, February 07, 2013 8:42:00 AM

byk dpt kak..sy sendiri dpt 2kotak.. semua bg kt kwn² je.. mkn sendiri amik 5bijik.. kakaka

Thursday, February 07, 2013 8:44:00 AM

makan sampai sakit perut

Thursday, February 07, 2013 8:45:00 AM

limau sedap tuh,..kite keje kat comp cina tp xde limau..lagi sedih..hhaha..

psssttt..sama la kite..cuti 4 hari xde wat ape..nak mengelolakan kain..hehe

Thursday, February 07, 2013 8:54:00 AM

byk giler dapat limau.. leh cirit birit lah macam ni.

Thursday, February 07, 2013 9:35:00 AM

xelok mkn byk limau cny nih..bole sakit pewot kang >>

Thursday, February 07, 2013 9:39:00 AM

mmg..inisemuapoyoooo..kakkakak...

Thursday, February 07, 2013 9:57:00 AM

tahu ni tak de ong sgt ..tahun lepas berkotak enPanjang dpt mmg bg kat cekgu2 taska je...

tahun ni lmbt ckit la nk merasa cekgu2 semua .... tak de rezeki la tahun ni

opis aku tak terlibat ngan agensi luar so mmg tak de nk dpt limau ....

** smlm aku nengok iris kesian gile akt die .. serius ... muka masam sedih cam tetunggu ibu die ... dok tepi dinding sesorg ... bila ade org dtg die bgn dtg dekat sikit tgk sape ... pastu buat muka sedih gile ... duduk balik ... pastu tgk je budak lain balik dulu .... pastu muka masam je ... sedih aku nengok die semlm....huuuuwaaaaaaaaa

Thursday, February 07, 2013 10:16:00 AM

same laa.. kat sini pun banyak dapat limau..biasa ler supplier banyak cina kan..

Thursday, February 07, 2013 10:34:00 AM

kenduri limau le korg hehe...

klu diorg kasi angpau kosnya kena byk. limau sekotak tu ada yg murah ada yg mahal, dlmnya ada byk blh bagi2 hehe

Thursday, February 07, 2013 11:13:00 AM

mmg murah rezeki... jgn mkn limau byk2 nty sakit prott hehe

Thursday, February 07, 2013 11:50:00 AM

Kat ofis aku pon berkotak2 dpt.

Thursday, February 07, 2013 1:49:00 PM

Akak baru dapat sekotak jer.

Thursday, February 07, 2013 2:20:00 PM

byk dpt...lg2 ya sek cino...

Post a Comment