Wednesday, February 13, 2013

Malas...Lemau


Dah beberapa hari kita cuti kan...dan selama tu jugak blog ni aku pandang sepi...bukan tiada cerita yang nak diceritakan tapi lebih kepada aku malas...lemau dan sakit hati...hahaha...sudahnya aku heret sekali ianya menjadi intipati dalam diri...phewww...

So korang mcm mana?seronok bercuti?aku nengok kt wall fb memasing dok up status,gambar percutian korang...argh...jeles tahuk...mencik tau gini...

Aku pulak mengabiskan sisa cuti yang ada dirumah...memang betul2 tak kemana...nasiblah kan...hewww...

Ok...itu aje...get to go...see u...

8 comments

Wednesday, February 13, 2013 7:39:00 AM

malas kan...

Wednesday, February 13, 2013 8:07:00 AM

senasib ler kite..xgie mana sbb xnk hadap jammed..sudahnye duk umah jer ler..;(

Wednesday, February 13, 2013 8:55:00 AM

sy cuti duduk umah ja..kakkakakak....blog ni kiter cuti, dier pon cuti jugak..

Wednesday, February 13, 2013 8:58:00 AM

Wednesday, February 13, 2013 9:40:00 AM

nk tau pasal sakit ati tu ... hehehe nape kak

Wednesday, February 13, 2013 10:25:00 AM

kan? rasa mcm nak cuti lagi jer..boleh tak? tapi Ayu kat opis..tgh busy nie..

Wednesday, February 13, 2013 11:10:00 AM

blog pun nak CNY jugakkk...jd lemau memasing

Thursday, February 14, 2013 9:30:00 AM

sy lak xsmpt nk ke umh akak..wuwuwu

Post a Comment