Monday, February 25, 2013

Minggu Yang Agak Sibuk


pheww...minggu yang agak sibuk kut bagi aku ni...ada beberapa aktiviti yang aku buat...eh hadiri kut...
so ni teaser dululah...sebab dok kalut nak transfer seme gambar yang ada...

hari sabtu...
Flora Kafe. Ampwalk, Ampang

Bora Ombak, Ampang 

Ahad
Kid'z Paradise, Level 4, The Mines 

citer penuh selepas ni...aku pun tak tau nak citer yang mana satu ni...
gambar banyak...korang nak nengok gambar yang sikit ke banyak²...
phewww...bajet cam ada yang nak nengok je ek...phuiii...perasan!!!

ok, daaa...mari mengarang cerita...hehehe...

13 comments

Monday, February 25, 2013 8:44:00 AM

giler terbaik pegi jaa/.....mood pagi ni. ..takmo tgk blog akak, jeles..kakakakkakakak

Monday, February 25, 2013 8:45:00 AM

assalamualaikum
singgah pagi :)
hapy monday

Monday, February 25, 2013 9:02:00 AM

letak je..klau banyak gambar tengok gambar le...hahahahha
penuh jadual minggu nie

Monday, February 25, 2013 9:07:00 AM

gile bizi mung ni kalah retis. mihaahhaa

Monday, February 25, 2013 9:17:00 AM

nk tgk aaron & adi..hehe..gmbr kasi byk2 skit especiall adiputra...hehe

Monday, February 25, 2013 9:26:00 AM

fuyoo.dah jd sek2 retis dah akak..hehe.karang jgn taj karang..sume nak tau cite ni..

Monday, February 25, 2013 10:05:00 AM

hamboi..hehe

Monday, February 25, 2013 10:07:00 AM

nk tgk gmbr byk²...

Monday, February 25, 2013 10:11:00 AM

letak banyak2 ket ;)

Monday, February 25, 2013 10:12:00 AM

Wah abam aaron aziz

Monday, February 25, 2013 11:05:00 AM

Peh!!!! Ni yg tak sbr nak tau ni. Heee!

P/S - Kids Paradise tu...tak sbr nak tgk pics yg comel2 terutama abam. Heeee~

Monday, February 25, 2013 11:49:00 AM

mestilah nak tgk gambar hahahahaha....

Monday, February 25, 2013 9:28:00 PM

wah...best la..gie buzday party artis lagi..

Post a Comment