Saturday, February 2, 2013

Pagi Yang Sejuk


Salamsemua...selamat pagi...sejuk betul pagi ni...tido pun tak berapa nak Lena...bukan sebab kesejukan yang melampau ke apa...tapi dak iris ni...tetiba demam start malam tadi...merengek je dia...ni baru nak lena tido...ingat baru nk bermalasan bangun lewat ke apa...alahai...

Bila anak tetiba tak sehat cam gini kan...hati mula rasa tak ketahuan...nak2 bila masih dalam mood bercuti...terus rasa tak seronok nak teruskan percutian...dah tu takkan aku tegar nak kemana mana dengan kesihatan anak yg tidak mengizinkan...

Ubat pun takde bawa standby...sebab tak sangka la kan tetiba boleh nak demam gini kan...tapi semalam dah rasa dedar sikit badan dia tu..hurm..

Ok go to go...dia dah merengek..jumpa lagi nanti...

5 comments

Sunday, February 03, 2013 5:11:00 PM

Alahai..tk dpt nak enjoy di percutian... hope sihat ank tu cepat...

Sunday, February 03, 2013 7:40:00 PM

semiga iris copat sembuh yer.....

Sunday, February 03, 2013 8:25:00 PM

Anak2 mula demam aritu pun masa hari nak bertolak dari lumut....masa p aritu pangkor cuaca sangat2 panas....padahal kat perak dan penang hujan....perubahan cuaca agaknya....moga cepat sembuh yaaa......apa pun...lainkali rasanya kena stenby ubat kot...aku setakat ni xpenah miss lg bawak 'bekal' ubat anak2 kalau bercuti....

Sunday, February 03, 2013 8:25:00 PM

Anak2 mula demam aritu pun masa hari nak bertolak dari lumut....masa p aritu pangkor cuaca sangat2 panas....padahal kat perak dan penang hujan....perubahan cuaca agaknya....moga cepat sembuh yaaa......apa pun...lainkali rasanya kena stenby ubat kot...aku setakat ni xpenah miss lg bawak 'bekal' ubat anak2 kalau bercuti....

Sunday, February 03, 2013 8:34:00 PM

btul kak..bila anak demam ni mula la xkeruan :( moga iris cpt sembuh :)

Post a Comment