Wednesday, February 13, 2013

Rindu Bertamu Di Abu Dhabi Di Slot Akasia TV3


Hurm...drama setia hujung nyawa dah melabuhkan tirainya minggu lepas kan...dan minggu ini start hari isnin yang lalu drama RBDAD telah mengambil alih...ekseli aku jadi malas bebenonya nak layan drama lagi kat tb Sebab aku tau sekali aku terjebak selamanya akan terus melarat...tu yang aku risau tu...hehehe...

Tapi entah macam mana tah boleh terus melekat dengan drama diatas sejak senin lepas...mungkin Sebabnya ada abam FA kut...hahaha...ceh abg la sangat...phui...

Tadi beria aku dok surf siapakah gerangan si ELYSSA JOHARI yang memegang watak adik kepada tasha shila dalam drama ni...seingat aku la kan...suatu ketika dahulu budak ni pernah berlakon masa dia kecik2...time tu dia masih budak...skang dah muda remaja...tapi drama apa aku pun lupa...mgkin sebabnya time tu aku pun masih kecil juga...hahaha...

Semalam baru episode 2 ditayangkan...so masih samar2 lagi apa yang sebenarnya telah berlaku hingga membuatkan abam FAHRIN AHMAD membawa diri hingga ke Abu Dhabi tu...so maknanya aku kena terus menonton la kan untuk mencari tahuk...phewww...ni yang maleh ni...tk jadi keja lain kang...
Owh ya drama ini turut dibintangi oleh SHAH JASZLE...AIMAN HAKIM RIDZA...FOUZIAH GOUS...DATO RAHIM RAZALI...LYDYAWATI dan ramai lagi...so far aku negok flow drama ni agak menarik...sebabnya membuatkan sifat ingin tahu tu tinggi bila menonton drama ni...dan belum meleret leret lagi...tu bagi pendapat aku la...yang penting ada abam FA kan...phewww...

So kalu korang nak tau drama ni best ke idak...ok silalah layan kan di slot AKASIA setiap Isnin hingga Khamis jam 7malam di TV3...amboi pomot nampak...hahaha....

Ok dah abis dah...

Notadijariku:bila tah rindu aku nk bertamu di abu Dhabi ni...hurm...berangan itu percuma...tetiba teringat kt one officer yg berhijrah ke Abu Dhabi sana....

13 comments

Wednesday, February 13, 2013 9:43:00 AM

citer dgn pelakon yg mostly sama dgn citer Cinta di Burj Khalifa ke apa tah tajuk dia. Isnin tu ari.
Tp Tasha Shilla kata citer ni macam citer kabhi kushi kabhi gam. Jadi, cam citer tu la kut kenapa abang dia lari (akak pun dah lupa knpa SRK lari dari rumah dlm citer KKKG tu. huhu)

Wednesday, February 13, 2013 9:46:00 AM

best nie

Wednesday, February 13, 2013 9:46:00 AM

Drama Rindu Bertamu Di Abu Dhabi mengisahkan tentang liku-liku hidup seorang lelaki bernama Firdaus (Fahrin Ahmad). Firdaus mengalami konflik keluarga dan cinta. Ain Farohah (Tasha Shila) seorang wanita yang difitnah bersekedudukan sehingga ditangkap khalwat dengan Firdaus (Fahrin). Firdaus dan Ain terjerat dengan rancangan Faiz (Shahrizal Jaszle) sehingga kedua-dua mereka dihalau oleh bapa Firdaus, Haji Ilham (Dato Rahim Razali). Bagaimanapun, Firdaus bertanggungjawab ke atas Ain dengan menikahinya dan berhijrah ke Abu Dhabi lalu bekerja sebagai jurutera kanan di sebuah syarikat swasta. Aiman Hakim Ridza sebagai adik bongsu kepada Firdaus dan Faiz berusaha untuk menyatukan kembali keluarga mereka. Sebenarnya, Firdaus telah terlebih dahulu mencintai dan bertunang dengan Fatin Zaharah (Fouziah Ghous). Dapatkah Firdaus mencintai Ain Farohah seperti dia mencintai Fatin? Mampukah Aiman Hakim Ridza menyatukan kembali keluarga mereka? Dapatkah keluarga Firdaus bersatu semula? Saksikan drama yang penuh dengan konflik kekeluargaan dan cinta ini dalam Slot Akasia TV3.

***
gigih aku google sinopsis cite ni.. ooo begitu ceritanya...

Wednesday, February 13, 2013 10:12:00 AM

sy pon dah melekat ni....

Wednesday, February 13, 2013 10:19:00 AM

mcm ala2 kabhi kushi dh kite tgk cite tuh..hehehehe

Wednesday, February 13, 2013 10:35:00 AM

kak, nape n ckp nak pos with delivery...kalau x, ieyda tunggu kat peti pos tu...xdelah wat akak mati kutu kat situ...lau x, kita dah leh jumpa tau....susah payah akak nie hantar...segan lak ieyda yg menerima,,,hihihiii

Wednesday, February 13, 2013 10:40:00 AM

wah...hebat sinopsis penuh..da tgok 2 episod da dpt agak jalan cite cam ciplak KKKG...cuma yg beza ade 3 adik beradik & 2 perempuan utk hero yg sama...

Wednesday, February 13, 2013 11:10:00 AM

ehehehhee

Wednesday, February 13, 2013 11:58:00 AM

best ea? tak sempat tengok lagi cite RBDAD ni....asik bz je..buleh la tengok lau free2...

Wednesday, February 13, 2013 12:24:00 PM

tidak la kot aku nengoknye ..anak aku nk layan kartun die hehehe

Wednesday, February 13, 2013 12:52:00 PM

Mmg citer nih menarik minat utk menonton ... Setakat nih la.. tak tau la kalau esok esok mula melarat meleret..jd malas jk tgk..hehe..

Thursday, February 14, 2013 8:05:00 AM

lum start tengok lg..sibuk layan tetamu dtg ms raya aritu..huhu..

Thursday, February 14, 2013 9:29:00 AM

xnk dh polo² drama tb ni..

Post a Comment