Friday, February 22, 2013

Setahun Sudah Berlalu


hurmm...aku ni kan, kadang suka jugak baca entry lama....
sebab banyak jugak kes dan peristiwa yang aku catatkan dalam ni...
kira macam diari alam maya la kan...
belek punya belek entry lelama...
terjumpa entry pasal KES KEHILANGAN ABAM dahulu...
rupanya dah setahun pun kejadian tu....
dan sejak berlakunya kejadian tu jugak la...dah setahun jugak kami sekeluarga tak jejakkan kaki ke pasar malam bangi tu...
jangan ditanya aku gimana keadaan pasar tu skang...
sumpah aku tak tau...
hukaloh...sampai gitu sekali kan...

mana taknya sejak berlakunya kejadian tu...aku dah jadi fobia...
fobia nak ke tempat yang menyesakkan...
fobia nak ke tempat yang boleh menyebabkan kejadian sebegini berulang...
bukan apa, aku tak sanggup dah kehilangan anak, walau ianya hanya sekejapan cuma...
memang aku tak sanggup...sesak napas ni rasanya...
itu kejap, kalu buat selamanya??? arghh, kenot imagine la weii...

harap sangat kejadian seperti ini tidak akan berulang...
dan yang pasti aku akan lebih berhati² kerana perkara cam gini tidak boleh dipandang remeh...

(^___________^)

abam kurang sehat kata dia...
sebab naik bintik cam campak/chicken poks kat muka dan badan dia...
harap tak berlarutan...
get well soon my dear son...



 notadijariku: bengkak mata aku pagi ni...sebab mimpi kehilangan abam buat selamanya...sudahnya sampai sedar aku menangis...teresak²...ya Allah moga KAU berikan kesihatan dan keberkatan dalam hidup kesemua anakanda aku yang tersayang...love them very much...

10 comments

Friday, February 22, 2013 9:13:00 AM

perkara yang sama yang saya takuti... jangan lah diduga dengan kehilangan anak2.... tak sanggup rasanya

Friday, February 22, 2013 9:39:00 AM

salam di hari jumaat yang indah
singgah pagi

Friday, February 22, 2013 9:42:00 AM

sy pun dh lama x g pasar malam bangi tu even duk bangi..huhuhu..


ish akak ni, jgn nanges².. mmpi je tu..

Friday, February 22, 2013 9:46:00 AM

takut bila jd gitoo kan

Friday, February 22, 2013 9:46:00 AM

Moga jadi pengajaran buat kita semua
Supaya tak alpa...
Tak dpt dibayangkan
Isyy!

Friday, February 22, 2013 9:57:00 AM

aduhaiiiii...mesti abis menggigil satu badan bile abam mok hilang utk sekejapan tuh kan...

Friday, February 22, 2013 10:17:00 AM

alahai..klau kita pun tak tahu mcm mana..mintak dijauhkan semua benda ini pada kita

Friday, February 22, 2013 10:42:00 AM

irfan pun kena ??
rasa nye jangkitan bermula kat skool diorg la kak ... ade budak yg virus ni ...

kesiannye anak2 kite ...

Friday, February 22, 2013 11:48:00 AM

takut kan kehilangan org yg kite bebetul sayang, huhu!

Friday, February 22, 2013 5:19:00 PM

my abam demam ke ...semoga cpt senbuh cayang....

Post a Comment