Wednesday, February 13, 2013

Sudah Cukup Sudah


Hai semua...miz me?phui...jangan nak perasan ok...hehehe...ari ni sangat sebuk dengan hal sendiri...nak hapdet blog pun tk sempat...apatah lagi nak 'beraya' kerumah kawan kawan...maaf ya ..esok ek aku datang...jangan lupa sediakan angpau...hahaha...

Ok tetiba malam ni rasa macam nak bergosip pasal hal retis sorang ni...kepoh kan mak jemah ni...ekeke...ekseli aku ni bukan jenis nak amik tau sangat pasal hal peribadi artis ni...tetambah lagi kalu artis tu bukan yang aku minat kan...tapi kan...akhir akhir ni aku nengok banyak betul cerita pasal artis ni dan CINTA HATI tk leh bawa mati dia tu...memula pasal si cinta hati nak masuk merisik...ok fine...bagus sekurangnya hubungan ada hala tuju...tapi yang tk bestnya sanggup ke deknon nak setia pai hujung nyawa ngan orang yang panas baran?phewww...kan?

Pastu abis cita tu ada pulak berbalas kenyataan antara bakal FIL dan sonIL pulak...sudahnya si artis ni jadi tersepit...kanan duri...kiri pun berduri...antara cinta hati dan cinta mati...sudahnya sampai membawa diri.haiya...deknon...lum kawin lagi...sok2 dah kawin...rasalah camner MANISNYA hidup berubah tangga...takut kang....salah sikit...berbirat satu badan kan...

Aku ni bukan nak kondem sesiapa...memula keluar cita ni rasa simpati pun ada...tapi bila dah meleret cam gini...rasa macam hurmm... pun ada...terlebih sudah...katanya siap nak wat press konference pasal kes dia hilang kononnya...haiya macam2 hal la kamu...kerjaya kamu baru nak berkembang kan...jangan kuncupkan dengan perkara yang memang tak berapa nak pasti lagi...dan ingat...tiap apa yang dilarang oleh orang tuamu ada Sebabnya...untung kamu masih punya seorang ayah..arghhh emo tahuk...

Ok...sakit jemari mak menaip...mak rasa cukuplah gosip kali ni...kita sambung gosip lain plak...hehehe...
Notadijariku:byk ke bonus tabung haji bg?alhamdulillah...

3 comments

Thursday, February 14, 2013 8:16:00 AM

kerana CINTA..hehe =)

Thursday, February 14, 2013 9:29:00 AM

bosan bc psl diorg ni..

Thursday, February 14, 2013 4:28:00 PM

oooo..nie ke yg sakit jari mak tuh..hahahahahaa.....

Post a Comment