Friday, February 22, 2013

Terima Kasih Daun Keladi


dapat kiriman dari seorang blogger...
terima kasih nad @ mamaZN

suka dapat tisu...
dan jugak FM...big ben dan menara condong...
weee...sangat suka sangat suka...

ni FM yang dibeli ritu...6 beradik berlainan suku sakat di Sarawak...
hehehe...comel pulak... 

saje enteprem muka sendiri...bajet comel la kut buat muka gitu...
hahaha...phuii...

ada sesapa nak kasi FM lagi tak...

11 comments

Friday, February 22, 2013 3:31:00 PM

bestnya

Friday, February 22, 2013 3:35:00 PM

Haaa dh smpi pun :)

Friday, February 22, 2013 3:39:00 PM

haa mana mana kontes??
lambat la kontes..
ni kire aku dh menang dh ni kan?? hahaha

Friday, February 22, 2013 3:48:00 PM

kat peti es umah sy ada 2 ketoi fm ja...xdak sapa nk bg..hahahaha

Friday, February 22, 2013 3:56:00 PM

Best..kita nk terima fm, ada nk kasi..hehe :-)

Friday, February 22, 2013 4:01:00 PM

untung lah...hehe..

Friday, February 22, 2013 4:51:00 PM

kak, ingat cantik ke buat muka gitu?? ini semua poyooooo.. puihh.. kakakaka..


nk FM pelisss... *kedip² mata

Friday, February 22, 2013 5:21:00 PM

nk fm join kt blog ya yer.....
unik la fm suku sakat tu.....

Friday, February 22, 2013 7:30:00 PM

wah ..bestnya dapat hadiah...suka2!

Saturday, February 23, 2013 1:32:00 AM

Fm yg beli kat sarawak tu beli area mana
.nak gi srwk bln 3 ni .berkenan akak tgk

Saturday, February 23, 2013 9:52:00 AM

hihi...sy pndai gk buatmimik muka cmtu..ekekeeke...:-)

Post a Comment