Wednesday, February 20, 2013

Tunang Isteri Orang???


hurm...macam macam hal skang ni berlaku...
ni baru aku baca citer sal Fizz Fairuz ni..yang baru tau yang tunang dia tu adalah isteri kedua orang lain...
adeh...naper leh jadi begini...
tak ke salah tu...
haih...macam macam la pulak...

korang bacalah citer kat SINI...
malas nak kopi paste...
hehehe...

pagi pagi aku dah gosip kan...ihikss...

9 comments

Wednesday, February 20, 2013 8:54:00 AM

macam2 dugaan kan

Wednesday, February 20, 2013 9:00:00 AM

sy pun ada terbaca gak..mcm2 skg ni..yang peliknye mana laki pompuan tu??

Wednesday, February 20, 2013 9:08:00 AM

geng...sama la kat sini...

Wednesday, February 20, 2013 9:34:00 AM

kelassssssssss...

Wednesday, February 20, 2013 9:43:00 AM

perghh....giler ahh..

ehh, sy bujang lagi..nk tunang ngan sy x? HAHA..

Wednesday, February 20, 2013 10:23:00 AM

hmmm... seminggu je tunang....

Wednesday, February 20, 2013 10:39:00 AM

cite HOT for today

Wednesday, February 20, 2013 11:02:00 AM

sama la kite..pagi2 dh gossip segala...mmg joyah betul kite nie kan..wahahahha..

pstttt2..bz nyeah 23.02 nie...kuikuikui

Wednesday, February 20, 2013 2:23:00 PM

Huh...mcm2 hal....

Post a Comment