Friday, March 8, 2013

Aktiviti Minggu Hadapan


hurmm...selamat kembali semua...
fuhh...ngantuk mak, rehat tadi sempat balik umah, masak masak, kemas rumah, basuh baju dan yang sewaktu dengannya...
haih, cuaca agak panas la kat luar...

owhh, ada apa pada minggu hadapan kan???
ni ha...MAJLIS PERKHIDMATAN AWAM KETIGA BELAS...(MAPPA XIII)
agaknya ada tak berita baik buat KITA???
tunggu jelah, aku tak berharap sangat pun...kalu ada itu satu rezeki...
kalu takde, anggaplah belum tiba rezeki kita kan...

pastu hari ni ada sambutan HARI WANITA kan depan perbadanan sana...
tapi aku tak kesempatan nak p nengok...
dah tu aku balik rumah...
takpelah...best la opismate tu...dia siap bergambar ngan TUN DR. SITI HASMAH lagi...
owhh, selamat hari wanita buat semua wanita di dunia...

dan satu lagi ni...
ada kesempatan nak dengar ceramah dari USTAZ DON...
sib baik kat surau bawah ni jek...so takde masalah...
leh ar p jenguk dan dengar ceramah sekali...
lama dah tak mantapkan diri dengan pengisian rohani cam gini...

jumpa lagi minggu depan...

notadijariku: so apa aktiviti korang di hari minggu ni...
aku?? dok umah jelah kut...hubby keje hari sabtu...ahad nengoklah dulu, banyak tul kejaan yang perlu aku bereskan...beselah, ate wiken fullyhousewife kan...

7 comments

Friday, March 08, 2013 2:45:00 PM

Mgu ni, takdelah nak g memane. Cumanya, nak ke pasar jelah kot. Huhuhu....bekalan makanan dah kehabisan!!!

Friday, March 08, 2013 3:08:00 PM

tak sabo tgu pengumuman tok jib ...
ust don ari tu janji nk dtg bg ceramah opis aku cancel plak die ... syok tu kak mu harus pergi tau ..tajuk pun sedap tu

Friday, March 08, 2013 3:12:00 PM

harap2 ada berita baik

Friday, March 08, 2013 4:39:00 PM

mari sama2 doa

Friday, March 08, 2013 5:38:00 PM

In Shaa Allah ada.

Friday, March 08, 2013 7:29:00 PM

Hope ada berita baik tuk kamo2x ye... kita tumpanghappy jugak :-)

Yelah lama tak attend mjlis berunsur kerohanian gitu..best2x..

Happy weekend!

Friday, March 08, 2013 8:53:00 PM

sekolah esok...hmm

Post a Comment