Thursday, March 7, 2013

Apa Benda Tu???


ok, ingat tak entry saspen petang kelmarin...
aler pasal 'kiriman' dari nuffnang tu...
hehehe, ramai yang jadi jemah nak tau kan...
ok ok, takmo hampakan korang...dan wat korang tertanya lagi...
ekseli 'kiriman' itu adalah barangan dari Huggies...
untuk SP entry yang aku buat sebelum ni...
entry pasal...

so yang diterima adalah sample HUGGIES DRY PANTS...
ada 3 saiz semuanya...M, L dan XL...iris leh pakai saiz L dan XL...
saiz M tu bleh kut...try try dulu la...heheh...
jangan membazir...tak baik...eh eh...

tapi yang menarik perhatian aku adalah, beg gambar bontot ni...
hehehe, comel kut...
dan beg bawah tu, leh sumbat stok pampers tuk dibawa semasa keluar bersiar siar... 

terima kasih huggies...
kita satu malaysia...khen???

dari pagi bawa ke petang dok citer pasal huggies jek ni...
dah leh jadi duta huggies la lepas ni...hahaha....
#inisemuapoyo!!!

13 comments

Thursday, March 07, 2013 2:23:00 PM

unik nye beg montot tu

Thursday, March 07, 2013 2:28:00 PM

hehehe unik2

Thursday, March 07, 2013 2:32:00 PM

duta tau! huhuhu!

meh bak mai cd-cd iris yg tak guna tu
hikhihkhik

Thursday, March 07, 2013 2:37:00 PM

betoi inisemuapoyo ..kakkakakakak...boleh jadi duta ni

Thursday, March 07, 2013 2:40:00 PM

aah comel je bag tu..
geram..

Thursday, March 07, 2013 2:50:00 PM

mcm dh boleh agak tp xnk sebut takut malu sendri..wakakaka

Thursday, March 07, 2013 3:24:00 PM

wahhh..best dpt brgn utk ank2 nih..hehe..

p/s : mosquito patch tu blh beli kt farmasi ye.

Thursday, March 07, 2013 3:26:00 PM

tahniah kak ..mama tau rezeki anak omputih tu jd model huggies ke ....hihi

Thursday, March 07, 2013 4:12:00 PM

seronoknya dpt pampers free!

Thursday, March 07, 2013 4:13:00 PM

satu malaysia!!!!!
hehe, tahniah kak izan n iris...

Thursday, March 07, 2013 4:43:00 PM

auuuuu cekciiiii dak tomey niii

Thursday, March 07, 2013 9:39:00 PM

leh tomppang tengok je la kan.. hehe... amboi Iris.. 1 m'sia yeh... kiut betul

Friday, March 08, 2013 12:28:00 PM

Unik beg bentuk montot tu. bestnye dapat banyak adiah. Apa rahsianya..

Post a Comment