Thursday, March 14, 2013

Daim Yang Diam


nak dijadikan citer, aku bukan penggemar coklat atau gula gula yang tegar...
ada aku makan, takde, jangan harap aku nak membeli...
tah la, sesetengah orang maybe suka sangat makan cokelat kan...
ada sorang member tu, kalu dia susah hati, sure dia makan cokelat banyak²...
ha, yang ni tak baik nak amalkan...takut bila dah senang hati...
banyak lelemak terkumpul sana sini...eh ye ke cokelat menggemukkan...
rasanya tidak kut...

dah berkali aku p langkawi, jarang sekali aku nak beli cokelat untuk diri sendiri...
ada pun ole² untuk kengkawan sebagai tanda ingatan...
apatah lagi nak buat kiriman pada opismate yang ke sana...
memang tidaklah jawabnya...

tapi yang aku tau skang ada hantu cokelat dalam rumah aku tu...
tak lain tak bukan si abam MOK...hahaha...
pantang nampak cokelat...kalu yang cadburry tu...satu bar dia leh abiskan sekejapan sahaja...
heran, nurun sapelah suka makan cokelat gitu...
aku??? tentu tidak!!!

coklat DAIM...sangat femes kan...sebab kat langkawi murah...
aku kan bukan peminat tegar...ada di pantry...aku kaut banyak² bawa makan di tempat sendiri...
hahaha, dasar kan...TAMAK...
betul...sila percaya...aku bukan penggemar cokelat...

korang suka cokelat Daim??? kalu ada amiklah...ada 8 biji semuanya...cukuplah tu...
hehehe...

eh whitetakers tu cokelat apa pulak??? sedap ke??? macam macam nama haih...

24 comments

Thursday, March 14, 2013 8:32:00 AM

cadburry blackforest je ttap dihati..adehh sedapnya..

Thursday, March 14, 2013 8:34:00 AM

kite suke daim...nk semua!!!...;)

Thursday, March 14, 2013 8:41:00 AM

moning singgah pagi

Thursday, March 14, 2013 8:47:00 AM

p langkawi tak borong daim mmg tak sah beb. ibarat balik kelate tak borong budu kekdahnya. hehehe

Thursday, March 14, 2013 8:57:00 AM

sedap ni coklat daim..jenuh mencari kat kl ni tak jumpa-jumpa..

Thursday, March 14, 2013 8:57:00 AM

saya kureng sikit cekelat daim ni..lbh suke ngan cekelat puting..bak kata sepupu syawal..kakkakaka

Thursday, March 14, 2013 8:59:00 AM

pun bukan pengemar coklat tp kalau Daim..sebungkus saya boleh habiskan sorang.acaner tu?

Thursday, March 14, 2013 9:03:00 AM

Sedappppppp!
Whittakers tu sedap!
Banyak kacang
Cuba try test!
Lg sedap dr daim

Thursday, March 14, 2013 9:10:00 AM

saya penggemar cokelat..sedapnye daim tu..:)

Thursday, March 14, 2013 9:17:00 AM

choc....love it!! Ayu memang suka choc..segala choc suka..kecuali white choc..paling fav..dark choc..yum yum..

Thursday, March 14, 2013 9:21:00 AM

daim tetap jadi pujaan hati kalau p langkawi...
whittakers tu lum rasa lg...nad ckp sedap..nanti leh cubalah

kak, ieyda ada add akak kt Fb akak.nnti tolong approve ye...TQ kak

Thursday, March 14, 2013 9:44:00 AM

akak apa jenis cekelat ttp suka dan suka.. dan suka entah bila nak dietnyer entahler..

Thursday, March 14, 2013 9:55:00 AM

tak pernah makan coklat neh sbb tak pernah pi langkawi dan tak da sapa pun penah bagi sobsss

Thursday, March 14, 2013 10:23:00 AM

Sama kita...
Tak bape teruja sangat nak makan coklat ni...

Thursday, March 14, 2013 10:44:00 AM

Daim ni memang sedap..abih coklat noleh gigit2 kacang2 dia..heppi ending kekdahnye..

Thursday, March 14, 2013 10:48:00 AM

aku pengemar coklat tapi daim xleh nak gi sangat..sbb keras....dah tua gigi tadop

Thursday, March 14, 2013 10:55:00 AM

ko sama cam aku CM tak de pun tak pe .. tu bdn aku ni kurus kurang gula...hahaha

Thursday, March 14, 2013 10:59:00 AM

meh2 .. siap posssss.

daku pengemor choc , kek dan seanteroooooo

Thursday, March 14, 2013 11:01:00 AM

Kita sama. Sy pun bkn penggemar. Ada, makan. Takde, tak le mencari. Tapi, kat umah sy pun ade gak hantu cekelat. Tak len tak bkn, Aydin le. Same le mcm abam mok. Hahahahaha!

Thursday, March 14, 2013 11:34:00 AM

whitetakers tu sedap.....teringat2 sampai sekarang rasanyer...

kak meh hadiah kan kt ya cekelat daim tu....feveret tu...

Thursday, March 14, 2013 12:43:00 PM

aku 1st time rasa whitetakers tu kwn blk langkawi bg. mmg sedap ala2 cloude9 pn ad. kt dlm tu kekacang/almond dia sebiji2 mmg puas gigit. tp kt sini takde jual... kena beli kt langkawi je kot.

Thursday, March 14, 2013 12:50:00 PM

kita serupa.. MQ pun memang tak suka choc.. kalau ice cream anytime boleh habiskan..

Thursday, March 14, 2013 3:09:00 PM

nory nak kinder bueno...hehehe...

ada tak?

Thursday, March 14, 2013 3:35:00 PM

lama nak ceklat ni tak dapat... :(

Post a Comment