Monday, March 4, 2013

Gangguan Suara


Hurmm...tekak perit je sejak dua tiga hari ni.nak kata demam selsema tidak...
nak kata apa lagi ek,pun tidak jugak...
tapi disebabkan perkara ini aku mengalami masalah gangguan suara...
suara dah jadi makin serak hingga nak bercakap pun jadi sakit di bahagian tekak...
alahai...


Aku ingat lg...dulu...masa dibangku sekolah...
aku aktif dalam aktiviti dalam perkhemahan PENGAKAP...
Bukan berkhemah sehari dua tapi kadang kala ada yang sampai berminggu...
tapi tiap kali nak berkhemah...aku seringkali mengalami gangguan suarat macam gini...
dan yang pastinya suara akan kembali normal bila hari terakhir perkhemahan....

Pelik bukan...puas aku mencari punca kenapa perkara begini terjadi kerana masalah yang melanda sangat menyukarkan aku untuk berinteraksi dengan pihak yang lain....

hurmm...dah la, tak larat nak menaip...tekak perit...
eh apa kena mengena kan...

notadijariku: harap takde panggilan masuk hari ni...hurmm...

7 comments

Monday, March 04, 2013 10:43:00 AM

:)

Monday, March 04, 2013 10:43:00 AM

cepat sihat yee

Monday, March 04, 2013 10:56:00 AM

kite paling xsuke sakit tekak..time tuh mmg strepsil je la jd peneman..

Monday, March 04, 2013 11:17:00 AM

sore seksi la ni kan ..
kena nyanyi lagu ella la pas ni

Monday, March 04, 2013 11:17:00 AM

sore seksi la ni kan ..
kena nyanyi lagu ella la pas ni

Monday, March 04, 2013 12:58:00 PM

samala kita...ya mengalamai tekak gatal n berkahak,so suara sedikit luar biasa...

Monday, March 04, 2013 1:20:00 PM

sama la...Ayu baru ok skt dr batuk nie..nasib baik tak sampai hilang suara..minum air suam banyak2 tau & get well soon!

Post a Comment