Monday, March 18, 2013

Halfday | Mata Bertaik


Pagi.lambat kan aku bersiaran hari ni.pepagi tadi p opis kejap...wat keja skit..forward kol ke nset..kemudian balik.nak bawa mek iris p klinik.mata dia bertaik.sian kat dia..kata orang panas dalam kut.


Ingat dari opis terus nak p klinik tapi mek ni terlena plak haih.alih2 balik umah dulu.jap lagi la baru p..

Sedang lena diulit dengkuran halus.pity my baby.

Riso betul kalau anak tak sehat cam gini, tapi nasib baik dia tak demam..

12 comments

Monday, March 18, 2013 11:03:00 AM

alahaiiii..kesiannye dak iris...

Monday, March 18, 2013 11:04:00 AM

mmg time tido diorg time2 ni ... harap2 tak lah sakit mata klu tak ibu kena cuti lagi ....

alisha penah kena gitu waktu baby dulu .... kesian nampak cam tak selesa ja

Monday, March 18, 2013 11:08:00 AM

kesian kan...izz pon seb baik dah elok dah...

Monday, March 18, 2013 11:19:00 AM

patut la lmbt bersiaran hari ni..iris tak sihat rupenye..sian kat dia..

Monday, March 18, 2013 11:24:00 AM

ala siannya...get well soon yer sayang.
sekarang nie musim la Izan, ramai yg tak sihat...

Monday, March 18, 2013 11:37:00 AM

betul tu.. kalau anak tak sihat ibu sedey sangat kan.. ya allah.. baik ibu yang sakit.. anak2 sihat sokmo je kita nak.. kan kan.. macam akak ni.. anak2 2 orang tak sihat skrg..

Monday, March 18, 2013 11:38:00 AM

Siannya Iris. Smoga cepat sembuh.

Monday, March 18, 2013 11:46:00 AM

darwisy dlu kalo selesema lama mata jd bertaik lah..infection kata doc..

Monday, March 18, 2013 11:55:00 AM

Moga cepat sembuh Iris....
Cantiklah baju Iris....

Monday, March 18, 2013 1:24:00 PM

xsedap hati bile anak2 x sihat kan ...

Monday, March 18, 2013 2:47:00 PM

alahai kesian mek comel nie..moga tak melarat ye sayang

Tuesday, March 19, 2013 12:40:00 PM

Betul tu. haru biru dibuatnya kalau anak tak sihat ni. Anak sy yg sulung tu pulak sakit mata. Bulan sudah time adik sakit mata dia tak kena. Ni pulak dia kena. Blk keje petang ni br leh bw dia pi klinik.

Post a Comment