Saturday, March 23, 2013

Kalau Dah Minat (Bahagian 2)


Hehehe.siap ada part lagi kan.ni kes malas nak pikir tajuk apa yg sesuai.so buh jelah tajuk yang sama.

Tadi p melawat kawasan ke BLUE CORAL Aquarium yang terletak di kaki Menara Kuala Lumpur sana.pasal ni nantilah aku cerita.cuma ari ni nak cite pasal minat yang satu ni kan.kalau dah minat kan.pantang ke mana surelah cr FM untuk tambah koleksi sendiri.bukan selalu kan p sini.huhu..

Ok.antara hasil tangkapan ini hari.

Puas hati mak.

9 comments

Saturday, March 23, 2013 1:22:00 PM

Sempat akak pegi..
hubby akak outstation esok ek?

Saturday, March 23, 2013 1:56:00 PM

Lawa.. k.eina pun nak jejak lg tmpt ni, lawa FM dia..

Saturday, March 23, 2013 7:55:00 PM

Unik fm malaysia ni

Saturday, March 23, 2013 8:09:00 PM

Hubby akak keja esok.tu ajak p tadi

Saturday, March 23, 2013 8:10:00 PM

Kak.tempat dia kecik je.tak puas meronda.huhu

Saturday, March 23, 2013 8:11:00 PM

Tulah ya.rambang mata akak.rasa semua pun akak nak beli tadi

Saturday, March 23, 2013 9:39:00 PM

nnt kena beli fridge lagi sebijik semata2 nak lekat magnet ni sumer, paling senang, bak sini hahaha.

Monday, March 25, 2013 12:53:00 AM

Malaysia Kuala Lumpur tu beli kat mana? nk kirim bole? hehehe

Monday, March 25, 2013 7:36:00 AM

cantiknya..Ayu minat bab nak tukar2 FM nie tapi tu la..dah lama tak jenjalan ke mana2..so..tak berani nak janji la..kang Izan beli2, tapi Ayu tak beli..mcm mana kan?

Post a Comment