Friday, March 22, 2013

Lukisan Si Kakak


hehehe, tetiba nak bercerita pasal lukisan si kakak plak...
kalu yang polo intagram aku, sure dah nengok gambar ni kan...
nilah lukisan si kakak tu...
siyesly la, aku masa umur baya kakak, yang aku tau lukis adalah orang lidi jek tau...
lukis gini tak reti lagi...huhuhu...

motip???
maksud tersirat kakak ni dia mau adik lagi sorang ke???
hahaha, yang tu tunggu dulu ye kakak...ada agenda lagi besar ibu ngan abi kena hadapi dulu, sebelum nak menambah ahli keluarga...
kita henjoy ngan keluarga kecik kita dulu...buat masa sekarang ni..
kan???

notadijariku: ada yang kata cam bini popeye si bini olive tu...
eh aku dah kurus ek...hahaha, pang!!! perasaAN ok...

17 comments

Friday, March 22, 2013 11:19:00 AM

mcm gmba org fido lido..hehe =)

Friday, March 22, 2013 11:19:00 AM

ok fine...carik benda yg tersembunyi....mana si ibu...kikikikiki...

Friday, March 22, 2013 11:22:00 AM

ala comelnya

Friday, March 22, 2013 11:35:00 AM

comel je

Friday, March 22, 2013 11:45:00 AM

haha...okies la jadik bini popeye. kakak ada day dream yg mnarik

Friday, March 22, 2013 11:50:00 AM

kira minat la art2 ni?
cantik la drawing kakak ni..
MQ dr kecik sampai dah besor ni pun.
Kalau lukis orang..
Memang orang lidi je la..

Friday, March 22, 2013 11:59:00 AM

hehe..pandai dia lukis..

Friday, March 22, 2013 12:07:00 PM

Lukisan ni bkn takat comel. Tapi kakak sgt kreatif. Dia mampu lukis complete figure. Kena galakkan dia melukis lagi, wak. Kakak mmg gifted ni....

Friday, March 22, 2013 12:28:00 PM

budak sekarangni lebih imaginasi.. akak biarkanjer diaorang lukis sesuka hati.. lebih berkembang kreatifnyer..

Friday, March 22, 2013 12:31:00 PM

adakah gambar si ibu yg bernombor 2.......?

Friday, March 22, 2013 12:32:00 PM

good girl ada bakat

Friday, March 22, 2013 12:33:00 PM

Pandainya kakak lukis. Cantik.

Friday, March 22, 2013 12:37:00 PM

Sume pakai tali pinggang yg sama :)

Friday, March 22, 2013 12:54:00 PM

hihi cute... syabas kakak..

Friday, March 22, 2013 1:05:00 PM

Hahaha bijaknye kakak.. comel lukisan dia :-)

Ha laa mcm bini popeye..heee

Friday, March 22, 2013 1:56:00 PM

eh..eh..kiut lar lukisan nie.serious cantik..alynn pun belum tentu dpt lukis camni tau punye ler keras kekung tgn nie...huhu..kakak ada talent!!

Saturday, March 23, 2013 12:50:00 AM

tringt lukisan masa kecik2 dulu.

Post a Comment