Saturday, March 23, 2013

Mohabattein



Malam bila tah aku tido agak lewat...ni seme gara2 tertonton cite mohabattein tu kat tv2...nengok cite ni teringat pada kenangan lama...masa belajar dulu...masa cite ni tengah meleTOP kan...aku suka ngan cite ni...lagu2 yang ada pun best...


Tetiba jadi teringat pada seorang kawan yang adore kat shahrukh khan tu...kamilah yg dok rajin melayan dia nengok filem hindustan ni...siap belajar tarian lagi....layankan aja kan...itu semua adalah kenangan...

Korang ada ke yang macam aku?layan cite ni jugak hari tu? Aku rasa ni antara cite Hindustan yang best.negk berkali pun tk bosan.huhu...

Tu cite lama kan ..tapi cite skang aku pun tak tahu apa cite yang best...pelakon baru pun aku tak kenal...so how...mungkinkah sekarang zaman kdrama kut?hurm ..mungkinlah...

9 comments

Saturday, March 23, 2013 9:36:00 PM

uishhh kami pun suka bolywood ni hihihi. mohabbatein ni lagu dia best2 kan, ceria segar jer semua. :D:D
Dulu kitorang kalau ada saper buat bangang sikit, mesti cakap "kau ni ikut mazhab mohabbatein ker?" ngeh ngeh.

Saturday, March 23, 2013 11:19:00 PM

Mohabattein best2..alynn suker hindustan dulu2..kuch2 hota hei..bg alynn hindustan skrg lebih keseksian dr jln cerita yg baik..skang mmg dah jarang layanz hindustan..

Saturday, March 23, 2013 11:22:00 PM

Syiok tu layan mohabattein..filem hindustan skrg tak mcm dulu2..penuh dgn masej yg baik2..alynn pun dh lama tak layanzz hindustan

Sunday, March 24, 2013 3:23:00 AM

Happy Earth Hour~ =)

Regards, www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary)

Sunday, March 24, 2013 8:13:00 AM

Lagu dia best2x..

Tgk citer ni dl,mulala feelinng2x :P

Sunday, March 24, 2013 8:34:00 AM

cik mot! ingat ekin lagi x? Ape FB cik mot??? haish rindu la moment Syoknyerr Blogging dulu2...

Sunday, March 24, 2013 3:44:00 PM

Sy tgh lyn baadshah. Cite ni pun lyn gak...hehehe. Mase zaman kuch hota hai dulu, sy lyn tgk wayang smpi 2 kali. Hehehe...

Monday, March 25, 2013 12:54:00 AM

Best citer tu, hindustan yg skrg dh ngarutt jer.

Monday, March 25, 2013 2:30:00 AM

selalu bila tengok cita ni tertidur di tengah jalan...

Post a Comment