Monday, March 25, 2013

No Mood


hurmm...ari ni ase takde mood nak bercerita...
nak menulis apa tah lagi...sebu jek mood aku pagi ni...
haihh...tak suka ar perasaan cam gini...
mood memang kelaut...lagi pulak hari isnin yang agak blues...
ha kena sangatlah tu...

so hari ni hari bercerita dengan gambar jelah...
malas nak pikir citer yang aku nak citer...eh???

ahad memang terkurung kat rumah jek seharian kan...keje aku snap gambar anak²...
bukan takde keje lain...tapi malas nak buat...
letih la wat keje yang sama 10 kali setiap hari...
anak anak, korang tak reti nak mengemas ke tiap kali wat sepah hah???

ni muka budak cengeng..nangis jek modal dia...
kadang aku konpius...aku ni ada 3 anak dara ke???
si abam idung pesek mata sepet...
dipaksa amik gambar...tapi nangis...sebab ibu kata ibu tak sayang kat abam...hahaha...

hok ni baru betul betul anak dara aku...
sibuk ko nak tabikhormat ye dik...

hok ni ok sikit...kan comel bam kalu mu tak nangis...ni ibu cakap sikit nangis...tak abis cakap lagi ko nangis...ibu tumbuk muka kang...nak???

layang dua orang ni yang agak mesra kamera...adik tak abis lagi percubaan nak tabik hormat dia...

jadilah dik..cukup cukup sudah...hairulazreen dah berpunya dik...hahaha...

sekian, kata aku malas kan...

11 comments

Monday, March 25, 2013 2:28:00 PM

comel sgt2 bila iris wat tabik hormat,terpengaruh dgn ibu dia..haha..

Monday, March 25, 2013 2:54:00 PM

mmg malas, tp bantai gelak bila nk tumbuk abam mok...abam mok jemah punyer tau

Monday, March 25, 2013 3:06:00 PM

hahahahah...buli abam ye? Cian die tau!! alalalalala...adik pun terpengaruh tabik hormat?? tapi kan, hairulazreen tu sape?

Monday, March 25, 2013 3:54:00 PM

ibu ni ganaih ape nk tumbuk muka abam..sian abam tau..abam ni nmpk je body builder tp dlm hati ada taman..haha

Monday, March 25, 2013 4:19:00 PM

Sama la mia ni ha dh main malas kemas

Monday, March 25, 2013 5:39:00 PM

alorr cumel cumel belako

Monday, March 25, 2013 10:23:00 PM

hahaha ganas mok dio ni. abam manja skang jer, pasni jadi heartbreaker baru tau mak dia. hahhaa adik tak habis menabik hormat. comel sunggoh.

Monday, March 25, 2013 11:16:00 PM

Ibu ganas! Haha

Tuesday, March 26, 2013 7:38:00 AM

Biasa gitulh, mlas nak bebel, tempk gmbo anak2 je, tempek gambo pun byak stori boleh jadi.. :-)

Alahai si abam, tak kena la nanges dgn badan abam gitu.. ihiks.. :-)

Amboi, si anak2 pandai dah ber tabik hormat...

Tuesday, March 26, 2013 11:09:00 AM

kesian abam..jangan tumbuk muka dia..sebab dia boboy seorang tue dia sensitif mengalahkan yang lain...

Tuesday, March 26, 2013 11:16:00 AM

Jgn tumbuk abam cayang tu yer.. T ya babab akak baru tahu....

Post a Comment