Sunday, March 3, 2013

Terapi Diri


hari jumaat lepas, rasa boring mengcengkam diri...
pikir pikir nak kemana, sekali ajak dak opismate merayau ke Aeon Equine Park...
dengan misi nak merayap hilangkan keboringan yang melanda...
dan jugak nak mencari 2-3 barang yang telah kehabisan...
eh lupa, nak cari adiah besday tuk hubby jugak sebenarnya...hehehe
eh eh, sempat lagi tu...

tak banyak barang pun yang aku amik...berhenti kat bahagian anak² just amik pencuci botol, 2-3 helai baju tuk anak²...alatan tulis...dan yang sewaktu dengannya...
padanlah datang time bukan sale sana sini kan...
ada pun tuk barangan terpilih jek...potongan 15%...

dalam pada merayap dalam Aeon tu, berhenti kat bahagian kasut...
ye, aku suka sandal cap buaya ni...
sebab selesa dan tahan lama...sandal cap buaya yang aku beli masa mengandungkan abam dulu pun masih boleh dipakai tau...see...tahan lama kan, sebab pakai time ngandung jek...hahaha....


opismate berminat ngan sandal yang macam ni...ni wedges tapi takdelah terlalu tinggi...
sedang² sahaja...tapi dia amik kaler coklat...
comel jek...

aku??? aku beli sandal tuk pakai raya terus boleh...
hahah, hubby siap tanya, betul ke nak pakai raya...cam tak caya jek...
iye, silalah tak percaya...esok lusa aku pakailah tu...hahaha...

dan nilah hasil terapi diri pada hari tu...

tak banyak mana pun...adalah sesedap bajet yang ada...
sesekali terapi diri cam gini...owhh...memang best...
kalu selalu...owhh..pokai la jawabnya...hahaha...

notadijariku: ok, bulan depan no more terapi ok...kena terapi mata jelah nampaknya...sobs...

8 comments

Monday, March 04, 2013 9:32:00 AM

amboi raya sakan depa..awal lgi soping kasut raya dh..haha dah pakai kasut baru ka haini?

*teringat terjah jusco msa sarat ritu dgn mu..haha

Monday, March 04, 2013 9:42:00 AM

@MrS. F!zA
so bila nak merayap bersama lagi...hehehe

Monday, March 04, 2013 10:07:00 AM

ieyda pun ada jgk kasut buaya nie....beli time pregnant ritu selaku utk raya sekali...beli lak yg wedges tp nama je wedges, xsakit lagsung kaki nie tau...suka sgt...smpai skrg leh pakai lg tahan lama...

Monday, March 04, 2013 10:49:00 AM

awal raya kak?hehe..banyak tu soping..

Monday, March 04, 2013 10:57:00 AM

bulan ni tak de soppin ke ape ke... keta buat hal ... so kena sponsor keta la ...

Monday, March 04, 2013 11:46:00 AM

Wahhh! sopink!!!!! I like...heheheh! Sy rs, kasut buaya tu takde saiz kaki sy yg besar ni kot?

Monday, March 04, 2013 12:57:00 PM

ya minat gak cap boyer ni,tapikt kpg ni takde jual...klu nak kenala ke luar bandar tu..yg paling dekat dgn tmpat ya dkt the store teluk intan je...tu pun nk dkt 2jam perjalanan..

Monday, March 04, 2013 1:38:00 PM

selalu jugak terapi diri tapi dengan hanya cuci mata je kat mall..especially aeons2 sebab tu yang paling dekat..

Post a Comment