Friday, March 1, 2013

Tshirt Budak RM5


semalam kan, cam biasa hari khamis ada jualan kat opis ni..
nak nak bila gaji masih bau wangi kan, sure la ada jualan cam kebiasaan...
so semalam jugak sajalah jalan² ngan opismate cuci mata nengok apa yang berkenan...
ingat nak cari souvenir tuk anak seseorang...
tapi takde yang berkenan...alih² dok melekap kat gerai yang jual baju budak tu...
mana tak melekap, RM5 jek sehelai...tak kiralah baju apa pun...
tapi tshirt jelah kan...

pilih punya pilih, dapatlah 4 helai hasil pilihan aku semalam...
untuk anak² pakai buat basahan...

aku amik baju ni...

baju ni jugak, tuk abam pakai basahan kat rumah...sian dia, baju yang ada seme dah sendat...
kena beli baju yang saiz lagi BESAR....

seluar tuk tidur malam jugak...juga RM5

dan sehelai untuk iris...pakai untuk tidur malam jugak...

balik keje semalam terus cuba kat badan memasing...sib baik ngam...
nantilah lepas dah dibasuh baru kita pakai kan...

jadilah baju tuk wat basahan kan...
aku ni jenis low standard punya mak...takde hal punya...
cap pasar malam pun boleh...janji selesa dipakai kan...
alah, budak² kan cepat membesar...hehehe...

13 comments

Friday, March 01, 2013 9:46:00 AM

murah2

Friday, March 01, 2013 9:52:00 AM

irfan dh mcm body builder dh..hehe

Friday, March 01, 2013 9:53:00 AM

rm5 okay jek kan.. Janji anak dpt tukar2...

Friday, March 01, 2013 10:17:00 AM

oh abam mok yag gagah..sy pun cmtu gak kak..ada yg murah rembat je..nak buat basahan je pun kan..tak pyh nak pikir stendet2 sgt kot..hehe..

Friday, March 01, 2013 10:58:00 AM

okayh pe baju gitu 5 ringgit..nmpk mcm berkualiti kain..worth it worth it..;)

Friday, March 01, 2013 11:16:00 AM

alahaiii geramnya si abam tu, nampak makin bulat je. sama jugak cam akak. setakat nak pakai kat umah, beli yg murah2 aje. boleh beli byk ckit

Friday, March 01, 2013 11:18:00 AM

klu kat areaa tmpt aku ni pun ade jualan gitu aku pun borong kak ... belah cni tak de jual2...mencik

Friday, March 01, 2013 11:21:00 AM

ok la..dapat beli baju murah2..untuk dok umah jer kan..

he he he..banyak dah FM Ayu..ayat kasi jeles.... :-)

Friday, March 01, 2013 11:39:00 AM

mmg geng la kiter kak...beli yg murah2 je kan

Friday, March 01, 2013 12:51:00 PM

Arghhhhhhhhh! Pics abam lagi! Hehehehe...dia mmg debab mcm Aydin la! Geram! Gerammmmm!

RM5? Bestlah mcm ni. Aydin pun jenis tak lama pki baju. Kejap je dah sendat. Dpt murah2 mcm ni, mmg haruslah embat, kan???? Tapikan, baju abam yg belang-belang tu...auwww!

Friday, March 01, 2013 1:39:00 PM

Bestnye baju murah murah. Leh borong sakan.

Friday, March 01, 2013 1:42:00 PM

Murahh.. eh eina pun sama je, utk basahan murah2x pun layan je janji selesa anak pakai :-)

Friday, March 01, 2013 3:04:00 PM

ya pun sama gak.....kalau si adik ni ada la baju turun temurun dari kakak n cousin dier.....jimat blanje....hehehhee

Post a Comment