Monday, April 8, 2013

4 Tahun Lagi, Kena Tukar Tempat La Jawabnya


hurmm...balik tak balik...balik ke tak balik...
eh balik la kut...saya mesti pilih...

tapi 4 tahun lagi, kena tukar tempat mengundi la...
susah nak balik ngan anak² jek, sebab terang² hari ngundi hubby keje 24 jam...
hurmm...

korang???

16 comments

Monday, April 08, 2013 11:57:00 AM

1 kampung..
Harap takde masalah

Monday, April 08, 2013 12:02:00 PM

jom ngudi

Monday, April 08, 2013 12:05:00 PM

aku undi pos..

nanti bila ko dah duk umah sendiri tuko alamat ic...terus tuko tmpt mengundi...

Monday, April 08, 2013 12:07:00 PM

kitorang dah daftar baru tukar ic alamat selangor, so utk tahun ni kena laa balik kg memasing undi, 1st time ni nk ngundi ni, takutt je rasa hahaahah

Monday, April 08, 2013 12:18:00 PM

sorg nogori,sorg lagi kelantan..salah sorg berkorban,tak mengundi..haha..konfem2 jln jem time tu..

Monday, April 08, 2013 12:46:00 PM

Ayu pun jauh..tapi still dlm n. sembilan la..
sbb ikut alamat ic..kat pilah sana..

Monday, April 08, 2013 1:34:00 PM

selamat mengundi!!

Monday, April 08, 2013 1:44:00 PM

ya undi di kpg sendiri je la.....

dah duk kpg kan....klu duk bandar mahu kene fikir gak..nak balik ke tak balik.....

elok akak tukar la tempat mengundi,senang sikit...

Monday, April 08, 2013 1:51:00 PM

K.eina tktau la blk ke idak, en somi cuti beku, mmg btugas je le dia..herm mmg kena tkr lokasi la kot lg 4 thn ni..huu..

Monday, April 08, 2013 1:58:00 PM

sama ler..
sorang KL sorang ganu... huk huk... kena naik bas lah balik jawabnye.. lupa aritu nak tukar tempat ngundi.. sob sob..

Monday, April 08, 2013 1:59:00 PM

alynn pulak 1 negeri tp lain tempat..boleh gilir2 kot..

Monday, April 08, 2013 2:07:00 PM

erm, rasanya masz pon nak kena tukar tempat ngundi, sebab kalu balik kampung, masz ke selatan, hubby ke pantai timur... sian kita... huhu

Monday, April 08, 2013 2:22:00 PM

aku lmbt tukar ari tu ... tak alert ... klu tak nk ngundi sini je .. ai utara enpanjang selatan .... hmmm
so ai tak de calit la tahun ni .... huhuhu

Monday, April 08, 2013 3:28:00 PM

tk dftr lg..tp leh ke try check..mna tau tetiba nama ada gak?

Tuesday, April 09, 2013 9:43:00 AM

sama la, nak mengundi kena balik kampung... lupa nak tukar pusat mengundi... next PRU kena la tukar pusat mengundi,kalau tak jenuh nak balik kampung lagi... huhu

Tuesday, April 09, 2013 10:45:00 AM

Kite kat jempol negeri sembilan. Tapi kalau nak tukar tmpat mengundi kena tukar alamat dlm ic dulu kan?

Post a Comment