Tuesday, April 9, 2013

Arrian...Biasa Dia Ni...


adeh, comel betul ngan arrian anak si tomok ni...
ni video yang menjadi viral di laman sosial skang...
sampaikan dah jadi trade mark ucapan biasa dia tu...

kalu orang ingat, yang lisa surihani cakap kat tomok masa kat pentas di abpbh ari tu...
sebelum tu memang aku dah nengok pun kat keek tomok tu...
giler ar..beribu komen yang diterima disebabkan video ni...

cembeng jek muka dia...bila kena marah...
aku search lagi...rupanya ramai yang buat parodi arrian kena marah cam gini...
hahaha...viral pulak dah....



owhh arrian...kamu sangat comel...hehehe...
kalau makcik dapat geget kamu best jugak ni..

15 comments

Tuesday, April 09, 2013 8:07:00 AM

hihi..alynn mmg follow insta tomok..arrian tu mmg comel lar..tau plak tu dia kena marah..cembeng kiut..

Tuesday, April 09, 2013 8:11:00 AM

Ooo..ptt la, lisa ckp gitu... kita tak ada keek.. :P

Tuesday, April 09, 2013 8:21:00 AM

sangat comel kan kak....mate bulat..pipi bulat..like..like..like..

Tuesday, April 09, 2013 8:29:00 AM

tak leh tgk .. hehehe

Tuesday, April 09, 2013 8:37:00 AM

sangat comel

Tuesday, April 09, 2013 8:37:00 AM

hheh kiut gile
sampai fafau, fbi ngan ag pon wat video parody

Tuesday, April 09, 2013 9:05:00 AM

Tak abes lg citee abpbh?
Haha

Tuesday, April 09, 2013 9:18:00 AM

Serius cute!

Tuesday, April 09, 2013 9:25:00 AM

haha..comel giler muke dia..glamer dah tadi tengok ramai pulak yang buat parodi.."biaaase die nih"

Tuesday, April 09, 2013 9:44:00 AM

Sy tak tgk pon. Tp abam mok pun comel gak. Hahahahah!

Tuesday, April 09, 2013 9:45:00 AM

Ayu pun dah tgk..memang tomei sgt..

Tuesday, April 09, 2013 9:47:00 AM

nak folo tomok jugak! sobsss oh nasib keek ku

Tuesday, April 09, 2013 10:35:00 AM

hmmm..

tk dpt nk tgk...sian kan...hihi..

kt opis tk leh tgk video..hahaha..

Tuesday, April 09, 2013 10:54:00 AM

tgk gak ni..cumill je

Tuesday, April 09, 2013 2:11:00 PM

yg bgsnya, xde lak nanges.. buat muka gitu je.. kekeke

Post a Comment