Wednesday, April 10, 2013

Exam


Kita cita lagi esok ek.menunggu nak jwp paper last...



18 comments

Wednesday, April 10, 2013 2:32:00 PM

kami tak dapat nk apply ...dah tutup JPA kate sampai die buka balik sambutan hangat ... waaaahhhhhhhaaaaa

Wednesday, April 10, 2013 2:41:00 PM

wah.....good luck!

Wednesday, April 10, 2013 2:44:00 PM

oh awak setiausaha eh..kawan kita pun ada amik exam ni kat ukm..tapi kita tak mohon pun lagi...good luck!

Wednesday, April 10, 2013 2:45:00 PM

all the best

Wednesday, April 10, 2013 2:48:00 PM

good luck kak...

Wednesday, April 10, 2013 3:00:00 PM

gud luck kakak...

Wednesday, April 10, 2013 3:10:00 PM

nnt bagitau ekkkkk senang ke susah kee.. nak tauuuu.. klu senang boleh apply ahhahha

Wednesday, April 10, 2013 3:16:00 PM

Ouh, secretary ke? Hehehehehe. Baru ku tahu.

Wednesday, April 10, 2013 3:27:00 PM

all the best & good luck dear!!

Wednesday, April 10, 2013 4:18:00 PM

good luck!!!

Wednesday, April 10, 2013 4:56:00 PM

bangunan sejarah bahasa melayu pendidikan islam atau PJ ada tak?

Wednesday, April 10, 2013 4:56:00 PM

bangunan sejarah bahasa melayu pendidikan islam atau PJ ada tak?

Wednesday, April 10, 2013 10:23:00 PM

Good luck..semiga diberi kemudahan dlm menjawab soalan..amin

Thursday, April 11, 2013 7:51:00 AM

Setengah jam je peksa, kejap je.hehe..gluck ye..

Lama tak masuk dewan exam, last masa jalani ujian tuk spa la... berkali g exam, dptnye idok juge..lama2 dh bosan nak mohon lg..huu..

Thursday, April 11, 2013 10:20:00 AM

Apa rasanya ek dah tua2 amek exam hahaha
Exam la timbul satu prasaan yg xle nk explain ngan kata2
Nak berak nak kencing seme ada

Thursday, April 11, 2013 10:24:00 AM

Saye pun pergi jugak exam ni semalam... tapi tempat exam jauh nun di INTEC, UiTM Shah Alam...

Thursday, April 11, 2013 11:41:00 AM

ni exam apa izan? komputer ke menaip ke apa.hahaah serius tak tau

Thursday, April 11, 2013 4:25:00 PM

Good luck.

Post a Comment