Monday, April 8, 2013

Novel Dah Dibaca...Hero Pun Dah Jumpa Tapi Saya Bukan Isteri Dia


ok kita sambung entry yang ni 
ramai plak yang tertanya saper si acad ni...
owhh acad ni si firash arshad (watak hero dalam drama Sebenarnya Saya Isteri Dia) tu...
saper lagi kalu bukan Izzue Islam tulah...

ok, nak dijadikan cerita, hari sabtu lepas lebih kurang dalam jam 4 petang gitu, 
gerak dari rumah terus ke Bukit Jalil sana...
sebab dah janji ngan pihak penganjur nak datang collect adiah yang menang itu hari...

sampai bukit jalil dah sesak...sebab ada perhimpunan gelombang biru merah pulak...
memang biru dan merah sesaja...penuh ngan lautan manusia...
kalu ikutkan hati, malas tul nak p bersesak ke tempat gini...
tapi nak collect hadiah punya pasal kan...
ku redah jua...

dah kat situ, kena lapor diri...berkumpul reramai ngan semua pemenang...
kemudian, crew membawa kami semua ke pentas utama di luar tu...
sebab pembahagian adiah akan diberi di atas pentas...
punyalah lama beratur sebab masa tu ada pertandingan bintang idola apa tah...
aku tak amik pusing...yang aku amik pusing, keadaan anak² la...
dah la cuaca agak panas...kena menunggu lama plak...
lepas sorang-sorang artis buat persembahan...
pengacara pada hari tu si along cham tu...
biar pun dia dok depan mata, tapi tah nape, takde perasaan nak p sua muka bergambar ngan dia...
boleh gitu???

dalam pada penat menunggu giliran sebab beratur lama, berdiri plak tu...
tetiba muncul si izzue islam tu...
dia nak buat persembahan...adehh...melting mak...
sebab baru malam tu nengok drama Sebenarnya Saya Isteri Dia sekali terjumpa secara live plak...
mana mak tak cair...hahaha...jambu ahh mamat ni...ekekek...

dah dia dok depan mata jek kan...
cuma pagar jek memisahkan kami...
so apa lagi, snap gambar dia jelah kejaan aku...hahaha...

dari belakang...


dari sisi...

dari hadapan...smat molek mu...
oghe kelate kan dia...

dah tu banyaklah gambar yang aku snap...
gambar aku ngan dia pun ada jugak...
tapi tulah, lupa suh dia bukak spek mata dia tu...

along cham tetiba dok datang dekat...ok aku snap jugaklah gambar dia...
kang kecik ati plak...hahaha...
masa ni izzue tengah wat persembahan...dia nyanyi lagu dalam drama bungamerahpunya...

hazama pun ada...tapi aci tak aku amik gambar sipi jek...hahaha...

pastu ada jumpa Fizz Fairuz tu...
aci tak aku amik gambar ngan dia...amik hati sebab PA si fizz ni kawan hubby...
hubby pun terkejut jumpa kawan dia kat situ...dah tu dia pun baru tau yang kawan dia jadi PA si fizz ni...

ni masa kat atas pentas...ngan semua pemenang hari tu...
spot where I am???
katanya masuk sorat khabar...bila tah aku pun tak pasti...

pepun terima kasih Berita Harian...

13 comments

Monday, April 08, 2013 9:30:00 AM

best nya...dah la dapat hadiah, dpt jumpa artis lagi...best2..

Monday, April 08, 2013 9:33:00 AM

Hee..rajin bgmbo dgn retis.. :-)

Along cham tu, baru ni ada jumpa gk kt giant kinrara ni, tp akak wat taktau je, dia n wife n anknye.. mmg jns mls nak gambo ngn retis :-)..malu :P

Fizz pun pnh jumpa live..tp tak bgambo dkt gak..

Alahai awat tak bkk spek, tak cam sgt azad ni..ngee..

*umah akak dkt sgt dh tu dgn stdm bkt jalil, depan sket dr sirim.. next time senang cri umah akak kalau nk dtg :-)

Monday, April 08, 2013 9:47:00 AM

dapat jumpa retis aje akak ni..dah guna lum ipod tu?

Monday, April 08, 2013 9:50:00 AM

beruntungnya gf aish ni..haha..nti nk bgthu aish cikmot tgkap gmbo ngn retis..hehe..tgok aish jeles x?

Monday, April 08, 2013 9:51:00 AM

wahh meriah btl ..

alang2 kwn huby tu PA fizz kan cer la tny kes dia ... bwk2 le g berubt .. dlu dis sgt ok kan .. nw je dia lain mcm ..

Monday, April 08, 2013 10:36:00 AM

untung la sis

Monday, April 08, 2013 10:41:00 AM

hahah gambo ko mesti gedik kan .. hahah comey ....

tu rupenye izzue islam .. baru aku kenal .. time ko bgtau ari tu kak ... ai masih dok terpikir2 lagi ... hihi

Monday, April 08, 2013 11:23:00 AM

Mot, muka malu-malu gitu.

Monday, April 08, 2013 11:46:00 AM

yang penting aku yang bab hadiah tu...jeles mak jemah tgk

Monday, April 08, 2013 11:57:00 AM

best lah leh jumpa acad? kecek kelate lah..
fizz sama macam gambor tunang dia aritu, sweater yang sama..hehe

Monday, April 08, 2013 12:10:00 PM

amboi kak, post manja nampak gambar last tu hihihihhi

Monday, April 08, 2013 12:37:00 PM

glamour la kwn dgn retis kan......

dah rasmi ke belum ipod tu.....

Tuesday, April 09, 2013 3:25:00 PM

wahhh glamer u...jeles mak jemah tau

Post a Comment