Friday, April 5, 2013

Penyelamat


amik kat kedai mak masa balik kampung itu hari...
hehehe, amik tu, bukan beli...

penyelamat di saat aku malas nak menumbuk bawang segala...
penyelamat di kala malas melanda...

sedap jugak perencah serbuk nasi goreng ni...hehehe...

dasar malas kan...

9 comments

Friday, April 05, 2013 10:15:00 AM

TAK PE....SAYA GENG LA NGAN AKAK

Friday, April 05, 2013 10:33:00 AM

ade je kat rumah tu tp tak penah pun guna .. MIL yg rajin beli ... hihi

sedap ke kak guna tu

Friday, April 05, 2013 10:40:00 AM

aku xpenah guna perencah nasi goreng serbuk mcm tu
suke yg adabi tu mcm pes

Friday, April 05, 2013 10:48:00 AM

Peh!! Untunglah klu mak bukak kedai. Ni yg nak cal mak suh bukak 7-e sebelah umah! Hahahahaha!

Friday, April 05, 2013 10:58:00 AM

dah lama dah tak buat rencah nasi goreng di tumbuk....sb mmg pemalas nak tumbuk2 ni......

dah ada yg segera ni bertambah rajin la akak masak yer....

Friday, April 05, 2013 11:46:00 AM

Yg serbuk tak penah try
Yg pes tu penah la..

Ps: saya xpegi pun lg petting zoo kt seri kembangan tu kak

Friday, April 05, 2013 12:13:00 PM

Senang laa ada yang instant..kan.. :)

Friday, April 05, 2013 12:42:00 PM

harus ada kt umah ni dikala mood M melanda

Saturday, April 06, 2013 9:51:00 PM

Setuju2 alynn pun guna gak perencah2 ni kalo dh penyakit m dtg hihi

Post a Comment