Sunday, April 7, 2013

Senarai Penuh Pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH2012)


ok, siaran langsung ABPBH2012 sudah melabuhkan tirainya kan...

so dibawah ni disertakan senarai pemenuh pemenang mengikut kategori masing-masing...

Artis Baru Lelaki Popular
Aiman Hakim Ridza

Artis Baru Wanita Popular
Wawa Zainal

Artis Duo/Berkumpulan Popular
Black & Malique

Penyanyi Lelaki Popular
Hafiz

Penyanyi Wanita Popular
Shila Amzah

Pelakon TV Lelaki Popular
Aaron Aziz

Pelakon TV Wanita Popular
Nabila Huda

Pelakon Filem Lelaki Popular
Shaheizy Sam

Pelakon Filem Wanita Popular
Yana Samsuddin

Artis Komedi Lelaki Popular
Zizan Razak

Artis Komedi Wanita Popular
Didie Alias

Pengacara TV Lelaki Popular
Datuk Aznil Hj Nawawi

Pengacara TV Wanita Popular
Fara Fauzana

Penyampai Radio Lelaki Popular
Faizal Ismail

Penyampai Radio Wanita Popular
Fara Fauzana

so tahniah kepada semua pemenang...dan...ANUGERAH BINTANG PALING POPULAR 2012 kembali jadi milik SHAHEIZY SAM...tahniah sam...

tapi tulah, dia menang kereta...dah tu peminat pulak menang apa???
hehehe, kepuasan jelah kut...

aku??? takkan bermimpi nak menang Nissan Almera tu kut...dah terang terang bukan aku kan.hahaha...borang pencalonan akhir aku tak anto pun...
bukan malas, sebabnya aku tau, sah ada orang tu anto beribu2 borang kan semata nak menang almera...
mana aku nak cekau beribu keping borang tu weii...takpelah kan...
bukan rezeki aku...
kita cuba lagi tahun depan....yey...

5 comments

Monday, April 08, 2013 1:23:00 AM

apalagassss
buat cara tasha shila la
selori! tettt =p

Monday, April 08, 2013 8:40:00 AM

eh aku lupa tengok malam tadi.huhu
anak2 tgk katun.huhu

Monday, April 08, 2013 8:48:00 AM

salam isnin
apa khabar hari ini
singgah pagi :)

Monday, April 08, 2013 9:02:00 AM

tak pe dpt ipod pund ah hebat tu

Monday, April 08, 2013 9:02:00 AM

best tapi kebanyakkan seksi2 sangat

Post a Comment