Friday, April 12, 2013

Siti Situ Sana Sini II


sambung lagi gambar siti situ sana sini...
senang wat entry cam gini...
wrap jek seme gambar yang ada...dalam satu entry...kan...

petang semalam...time makan...adik cam biasa sebuk nak makan sendiri...
dan kakak pulak suka menumpang...
makan yang sendiri punya takmo...alahaiii

suka berdikari anak dara ni...
senang hati ibu...tapi sakit mata ibu nengok sepah sana sini...hahaha

si abam plak...pehal muka ko gitu bam...
sedap??? baik ko kata sedap...tak sedap ibu malas nak masak lagi...
abam ngan gaya rambut terbaru..cepat benar panjang rambut mat ni...haihh

semalam ada jualan di opis...
mak jumpa shawl tribal yang macam radiusite tu...tapi hok ni rege lagi murah...rm15 jek sehelai...
so rembat la satu helai...balik rumah terus terai...owhh...sangat suka sangat suka...senang dibentuk...
lepas ni leh cuba dan beli lagi...hehehe..
gambar aku pakai shawl ni ada jek aku buh kat instagram sana...
segan pulak nak buh sini...hahaha...
kata aku minah bunga...corak  tribal pun mesti bunga bunga...

bila pulak aku ada 3 anak dara ni...hahaha...
sibuk dia ritu minta dipakaikan tudung...
muskil mak ni nak...haihh...jangan amalkan selalu..no...no...

dalam kereta kena ada coco crunch ke apa ke tuk mek ni...
kalu takde kudapan dia ngamuk...nak mengunyah jek keje dia ni...haihhh...

skang dok melayan kdrama...LOVE RAIN...berminggu gak aku melayan...
dan semalam baru khatam kesemua episod...ada 20 kesemuanya...
layan pun time bos takde or dia ada miting...
dan sekarang sambung drama WHEN A MAN LOVES...
mestilah lakonan aku punya hero pujaan tu...hehehe...
i love kdrama...bukan kpop... :p

ritu hubby ada wasap gambar si abam kat bawah ni...
aku tanya apa motip...
rupanya suh nengok anak bujang dia pakai kasut p tadika...
haihh, tak pernah pernah plak ko nak pakai kasut bam...
buang tebiat ek???

ni saper tah wasap...
korang baca jelah...

iris dan sepupu dia AIZAMUDDIN AZRAF...sebaya..sama bulan lahir...
aizam lahir 9 Oktober 2011...beza dua hari jek ngan iris...
tapi sepupu dia dah ada adik pun...huhuhu...
esok kawan sesama...tapi bercinta no ye...tiada istilah kahwin sepupu dalam famili kita...
hahaha...


sekian, jumaat depan kita sambung lagi...boleh???

14 comments

Friday, April 12, 2013 3:34:00 PM

suka tgk pict last tu......

Friday, April 12, 2013 3:43:00 PM

boleh sambung lagi minggu depan..jemah tunggu

Friday, April 12, 2013 4:01:00 PM

hahah kak klu dah jodoh kak .. tu anak sedara belah akak je tu kan .. boleh .. hihihi


alisha pun nk mkn sendrik je pastu tak mkn mana pun bersepah je lebih .. cikit je mknnye ....

Friday, April 12, 2013 4:46:00 PM

Nak shawl tu 1!

Friday, April 12, 2013 8:10:00 PM

Comey tul tgk Iris...geram tgk dia..:-)

Friday, April 12, 2013 8:19:00 PM

Bayk nooo cerita..taktau nk kom3n mana 1..hee..

Kesimpulan, abam comei jd kkak pun ..
Adik, amboi nak lwn abam ka, mkn sokmo..

Suka pic last.. :-)

Sunday, April 14, 2013 8:39:00 AM

jadi ibu susuan la...confirm tak leh...

kalo tak...dari jangan..jangan jangan..itu yang dibuat.....

kita mana tau akan dtg.tuhan nak duga kita...

ehehehe pis yo

Monday, April 15, 2013 9:40:00 AM

Hoho..comel plak abam pakai tudung..bese tu perempuan mengunyah hihi..kdrama yg plg berkesan dihati adalah winter sonata..

Monday, April 15, 2013 3:20:00 PM

Cantik tudung tu.
Comelnya iris. ANak ko suma comel2.
Cantik abam mok bertudung ☺☺. Badan makin mantap.

Tuesday, April 16, 2013 2:13:00 PM

panjang n3nya...
hahahah siap ada sambungan pulak tue

Wednesday, April 17, 2013 3:57:00 PM

cute jer panggil abam..hehe

Wednesday, April 17, 2013 4:09:00 PM

sama la ngan irfan tu..suka mkn sdiri,tp tension nak mengemas la..bersepah...

Wednesday, April 17, 2013 4:10:00 PM

Hahah abam abam comei sgt pkai tdg

Friday, April 19, 2013 4:42:00 PM

Suka...suka...suka....

Plg suke, pic abam makan mi, pic abam pakai tudung (comel gile!! mcm nak geget pipi die tuhhhhhhh) ngan pic abam pakai kasut. Comel gileeeeeeee!

Post a Comment