Tuesday, April 9, 2013

Situ Siti Sana Sini


layankan jelah gambar yang ada ni...
mood blogger kan...snap sana, snap sini....

model lif...lif sebelah kiri ni bila tah nak ok..
rosak dari haitu lagi...
susah la kalu lif satu jek yang berfungsi...

mek ni bajet dia macam ada kembar...
manisnya senyumanmu dik...

ngantuk sangat...
posisi tido pun boleh tahan lasak dia..
ye aku tido atas tilam  jek...no katil² pum...

haitu opismate ajak teman dia p Fareeda butik kat bangi tu...
ha, nilah kali pertama aku merasa p sana...
aku??? teman jek la...mana beli apa pung...

model air Drive kekdahnya...
tapi kepala jek...boleh???

rambut mek ni, tak lebat...tapi panjang di belakang jelah...
sayang pulak nak potong... 

pose kegemaran bila bergambar...
gaya nak ter...erkkk... 

balik kampung itu hari...seronok dapat melenjan basikal roda 3 sepupu dia...
biarpun kaki tak sampai nak kayuh lagi... 

suka benar mak bercamwhore ngan mek ni...
pantang lepa...yang 2 orang lagi jarang beri kerjasama.... 

port landing paling best time nak minum susu...
waktu baik kan...ce waktu kurang baik..asyik bercakaran jek berdua ni...
yang iris ni tak padan ngan kecik...hehehe

sekian, nanti sambung gambar lain plak la...

23 comments

Tuesday, April 09, 2013 2:50:00 PM

n3 akak yg nie ringkas tp padat ngan kisah ank2..hihihihiihihi

Tuesday, April 09, 2013 2:56:00 PM

comel

Tuesday, April 09, 2013 3:10:00 PM

mak comel,anak pun comey..

baju iris ada yg sama ngan marissa ni...

Tuesday, April 09, 2013 3:14:00 PM

penyejuk mata dan jiwa kan?

Tuesday, April 09, 2013 3:19:00 PM

Ala........tak puas lah tgk pic. Suka! Suka! Suka!

Tuesday, April 09, 2013 3:19:00 PM

eh budak pompuan mmg selalu ada 'kawan kembar' nye tau...jgn tak caya...selalu gegirl...tapi boboi pun ada juga kadang2....

Tuesday, April 09, 2013 3:19:00 PM

ok fine buat jeles ngan air drive..jemah pon ada dua lagi kat umah

Tuesday, April 09, 2013 3:33:00 PM

comei sungguh...rasa nk picit2 jer

Tuesday, April 09, 2013 3:34:00 PM

hahaha.. seronok tengok gambar dan baca caption.. buat akak tersenyum sorang2..

Tuesday, April 09, 2013 3:43:00 PM

amboi iris perut tu kaber sikit kaber sikit..eekekeke

Tuesday, April 09, 2013 3:46:00 PM

comel gambar yg last skali tu

Tuesday, April 09, 2013 3:49:00 PM

all in one..hehe..

btw,kak pakai tepon brand ape ek?eh,tetibe tanya hehe..tp serius ni kak..

Tuesday, April 09, 2013 3:52:00 PM

yang bawah sekali dpt 5 star hehe

Tuesday, April 09, 2013 3:54:00 PM

kemain yg dia landing kt abam tu.. hahaha...

Tuesday, April 09, 2013 4:38:00 PM

anak ko yg sowang ni cam mix2 rupe nye kan...

lame tak jenguk blog ko mot

aku bz dgn anak kecikkk..huhuhu..

Tuesday, April 09, 2013 4:56:00 PM

- sama cam lif kat ofis ni, sejak wujud ofis ni kot, tak penah berepair lif rosak tu hahah

- sama laaaa.. kita tido atas tilam je jugeee.. katil udah roboh hahahahah

- gambar last adalah terbaekkk!!!!!

Tuesday, April 09, 2013 5:34:00 PM

Macam anak mat saleh je dengan rambut perang pulak..
comel sgt

Tuesday, April 09, 2013 6:10:00 PM

mek tu memg sangat comey.. geram sokmo klu tgk...

Tuesday, April 09, 2013 6:11:00 PM

N3 mcm2 ada..tak pening pala nak pecah2 kp n3 berlainnn..kan..

Tuesday, April 09, 2013 7:22:00 PM

singgah sini...amboi comelnyer
Senarai peserta masterchef dh kuar dh
Jom tgk di ellismelia.blogspot.com:-)

Tuesday, April 09, 2013 7:54:00 PM

Oooh best nya landing atas abam mok.
Iriss...hihiks. Gmbr kakLong kureng.

Tuesday, April 09, 2013 8:10:00 PM

Alaaaa tomei..tomei hihi anak nye je ye.. mak nya jgn perasan tau haha

Wednesday, April 10, 2013 2:18:00 PM

Comel2 ☺☺

Post a Comment