Thursday, May 9, 2013

Kalau Dah Minat (Lambakan FM)


salam semua...hurmm...dah agak lama aku menyepi dari dunia blogging ni kan...
aku ada jek, cuma mood nak menaip...nak bercerita tu ke laut...
bila jiwa kacau, serba tak kena dibuatnya...
tapi hari ni tetiba rasa nak bercerita...
tapi cerita pasal hobi nan satu ni lah...
cerita pasal diri sendiri, nantilah, bila mood kembali kepada sedia kala...inshaAllah, moga dipermudahkan...

ok, sejak dua menjak ni kan, aku banyak terima FM dari kengkawan yang dikasihi...
dan jugak ada diantaranya aku beli untuk kepuasan sendiri...
tapi ada yang beli pun regenya takdelah mahal pun...ada pun serendah RM4 jek seketul...
murah kan...tu yang memborong sakan tu...hahaha...
kalu hati dah runsing...tu ubat dia...phew...abis duit mak...

ok, 3 FM di barisan paling atas tu aku beli kat kawan di grup FM kat FB sana...seketul RM4 cam aku cakap tu...dan 5 FM bandung tu pemberian dari seorang sahabat nun di melaka...mekasih sya...lap you deep deep la...hehehe...

yang di bawah ni plak pemberian dari seorang sepupu...kebetulan aku balik mengundi itu hari, dia kasi kat aku...lama dah dia peram semua FM ni tau...tulah dah tu aku ni pun balik kampung setahun sekali kan...huhuhu...owhh yang FM gambar gajah tu jek aku beli...masa singgah p nengok gajah kat Kuala Gandah on da way nak balik ke mari...

yang ni plak aku beli, tuk koleksi sendiri...
dah la rubber FM kemudian warnanya menarik hati sesangat...tu yang beli...
harga??? murah kut...semenya bawah RM7 seketul...

yang ni aku tak tau pemberian dari siapa...tup tup, ada di atas meja di opis hari bila tah...
mekasih la pada yang sudi memberi...

yang ni FM aku swap dari nad mamaZN tu...lama tunggu baru sampai...
sampai hati orang pos malaysia peram aku punya parcel tau...huh!!!

6 FM di atas ni hasil swap dari alyakamal...mekasih ya...nanti ada rezeki lebih kita swap lagi ye...
dia pun antara FMCollector yang agak tegar jugak tu...dah banyak koleksi dia tau...
jeles mak...
dan 3 di bawah tu aku lupa saper kasi...

yang ni swap dengan mummy ayu...mekasih ayu...

ha, yang ni belum pun aku dapat lagi...tapi pinjam gambar...
tak sabar nak tunggu parcel ni tiba nanti...mekasih cwmsafari...
susah susah jek tau...semalam address saya dah kasi kan???hehehe...

yang ni pun aku lum terima lagi...sok lusa kut terimalah nanti...



yang ni aku beli kat AirAsia Megastore...
sebab dah jarang travel naik kapalterbang kan...so beli jelah kat web diorang...lagi senang...
4 ketul FM ni berharga RM17 sahaja...rubber FM ye kengkawan...

ok, ni keadaan terbaru FM di peti ais di rumah...aku dah reshuffle semuanya...
rubber FM semua di rumah...tapi di pintu atas jelah...
di pintu bawah tak sanggup mak nak marah anak selalu bila tangan² kecil itu memunggah FM kesayangan mak ni...owhh...

dan ni koleksi di pejabat...owhh my...dah tak muat dah ni...
tinggal satu row jek space tuk FM yang bakal sampai nanti...

tapi sib baik di ruang hadapan masih banyak ruang kosong...
boleh penuhkan lagi tu...hehehe...

ok tu jek cerita pasal hobi aku nan satu tu...
tu belum lagi cerita pasal hobi membaca novel tu...
owhh yang tu pun seiring...ada lebih kurang 6 buah novel kut yang belum aku baca...
hehehe, take time take time...banyak masa lagi kut...ihikss...

ok, jumpa lagi nanti...kalu aku rajin bercerita di sini...daaa....

terima kasih kepada mereka mereka yang sudi berkunjung ke blog aku yang semakin hari semakin usang ni...
hurm...daa....


notadijariku: eh ada lagi dua tiga FM bakal aku dapat jugak...
tapi tiada gambar nak attach...pepun terima kasih daun keladi buat semua...

22 comments

Thursday, May 09, 2013 9:02:00 AM

byknye FM kakak!!!!..jeles aiiiii...aiii baru nak berjinak2..skang nie tgh kumpul je laaa...dh ade fridge sendri baru leh tepek...tunggu nnt FM Hong Kong yeeeee...;D

Thursday, May 09, 2013 9:06:00 AM

banyaknya FM jenis rubeer tu...senang kan, lekat terus mekelkat, kalau yg guna magnet tu, cepat tercabut lau budak2 main...hiihhii

Thursday, May 09, 2013 9:11:00 AM

ko buat senarai inventori tak....kot kot hilang kang....ada org kipnap dpt dikesan...ehehee

Thursday, May 09, 2013 9:15:00 AM

wah..serius..banyak gila FM Izan..caya la..yg kat opis tu..penuh dah keliling cabinet..bestnya..
Ayu..kumpul kat umah jer..serius..memang meriah.and makin bersemangat nak kumpul lagi dan lagi...

Thursday, May 09, 2013 9:17:00 AM

hihi. byk giler. ni mmg buleh masuk ranc. obses kat tibi tu kan.. atau pun ce anto ke minguan msia- ruangan hobi. huhu :D

Thursday, May 09, 2013 9:20:00 AM

Salam cikmot..wah wah banyaknya..penuh satu peti ais...apapun hobi yg best nih..hehe

Thursday, May 09, 2013 9:29:00 AM

Perghhh..banyak tu.

Thursday, May 09, 2013 9:34:00 AM

ok fine jeles jemah...banyak tu kakak

Thursday, May 09, 2013 9:39:00 AM

Sampaiiiiiii punnnnnnnnn

Thursday, May 09, 2013 9:43:00 AM

FM rubber mmg kemas melekat kan..budak nak trik susah skit..hehe

minat kumpul je tp mls nk menukar2..

Thursday, May 09, 2013 10:35:00 AM

mak mentua rara pon gila FM ni.banyak gila dye ada.hehe.penuh sume.

Thursday, May 09, 2013 10:42:00 AM

cantik2.semuanya.heee

Thursday, May 09, 2013 10:53:00 AM

akhirnye ade jugak entry ko kak .. FB diam ...

Thursday, May 09, 2013 11:12:00 AM

wowwww mmg byk...jelesnya akak

Thursday, May 09, 2013 11:48:00 AM

banyak gilaaaa kak.
=)

Thursday, May 09, 2013 12:44:00 PM

koleksi akak lagi banyak dari ya ni....hahahahhaha...lagi jelous i tau....

Thursday, May 09, 2013 1:22:00 PM

banyak giler FM kamu ye
kagum aku tengok..aku suka jugak tp peti ais pintu kecik
letak kat pc opis je ;)

Thursday, May 09, 2013 1:23:00 PM

wow!! sangat banyak hokay...

Thursday, May 09, 2013 2:03:00 PM

memang cantik bila lekat kat fridge tapi anak selalu amik main..

Thursday, May 09, 2013 2:09:00 PM

Mmg cikmot hantu fm..hehe..giler banyak..jeles woo

Thursday, May 09, 2013 3:35:00 PM

wahhh...mmg byk FM ko...

cantik plak tu ko susun...

thumbsup!

Friday, May 10, 2013 10:12:00 AM

gilaaa aaaa .. banyak tuuuuuu

Post a Comment