Thursday, June 13, 2013

Jalan-Jalan Ke Central Market


 ahad lepas dek kerana keboringan dok rumah, aku ajak hubby buang masa keluar bawa anak²...
so tempat yang dituju ke Central Market...
lama kut aku tak p sana...sejak ada anak ni, nilah kali pertama bawa mereka ke sana...
saje jejalan dalam tu...
pusing pusing, nengok itu ini...
dan tiba masanya p makan kat foodcourt kat tingkat atas tu...
owhh, foodcourt pun dah banyak berubah kan...
makin cantik dan kemas...takdelah selebet cam dulu lagi...
haiih, mana tak berubah, dah bertahun tak jejakkan kaki ke sini kan...

sesambil tu snap gambar sana sini, macam pelancong kan...
ate pelancong di negera sendiri...hehehe...

 aku dan anak anak semua...

hurm...tak sangka aku, dah agak BERUMUR jugak CM ni ek..

iris... 

irfan... 

insyirah... 

eh sedaplah bakso dan moi kat sini...
ada masa leh ar p sini lagi ek...
semata nak makan bakso dengan bebola dagingnya yang BESAR itu...
owhh sedapnya....

19 comments

Thursday, June 13, 2013 1:57:00 PM

ada bakso sedap ker kat situ?kita duk kl pon tak tau n dah lamaaa giler tak kesana

Thursday, June 13, 2013 1:59:00 PM

Waah dh sampai dh CM... :-) akak pun ama giler tak jejak kaki kesana..huu

Thursday, June 13, 2013 2:25:00 PM

lama dah x jalan2 cm

Thursday, June 13, 2013 2:28:00 PM

memang dah lama bangat tak ke CM.. tetiba jer rindu zaman memuda dulu... memang kat situlah tiap2 hari lalu tunggu bas kat depan McD.. adalagi ker bus stop kat ctu.. ada lagi ker Mc D kat situ... hahahah memg sah tua dah... hihihih :D

Thursday, June 13, 2013 2:47:00 PM

jemah pon lm x g sana kakak

Thursday, June 13, 2013 2:50:00 PM

BAkso sedap ke? Haruslah cuba. Heheheh...


Sy dah lama tak bukak instagram. Sejak Aydin delete dlm tab tu hari. Huhuuhuhuhu.....

Thursday, June 13, 2013 3:33:00 PM

pergh..CM seh..aku pun dahlame gile tak gi..last gi zaman cintan cintun dlu aku rase..hahaha..

Thursday, June 13, 2013 3:37:00 PM

hampir 8 tahun tak jejak kaki kat sini...

Thursday, June 13, 2013 4:14:00 PM

hurm...tak sangka aku, dah agak BERUMUR jugak CM ni ek..

CM mana tu ek ... berdasarkan ayat ko tu kak ...hikhik

aku tak penah pi CM 9 tahun sudah bermastautin disini

Thursday, June 13, 2013 4:18:00 PM

Fav ayu tu bebola daging besar tu..yum yum....

Thursday, June 13, 2013 4:20:00 PM

Dedulu masa zam dulu la jadi tempat makan zaman dok keluaq dating... Terkenang semasa dulu jap.

Thursday, June 13, 2013 4:56:00 PM

adala 10 tahun kot tak mai sini...huhu

Friday, June 14, 2013 8:13:00 AM

lamaaaaaa betul x kesanaaaaa...
nih siyez punya lamaaaa nih..
hehe~~

Friday, June 14, 2013 8:15:00 AM

lama gile tak g sini dulu time skolah sini la tempat lepak weken

Friday, June 14, 2013 3:27:00 PM

sll g CM kl g KL.. tp x naik ke food court. okeh lepas ni kena naik hehe

Sunday, June 16, 2013 8:10:00 PM

owh dah berubah wajah dah CM ni, dulu2 foodcourt dia macam gelap gelap sikit kan, last I minum sana kedai mamak bagi barley terapung2 berhabuk, huhuhu, sedekad yang lalu.

Tuesday, June 18, 2013 10:21:00 AM

dah lama xpegi CM nih...last sekali masa dating turun KL..hehehe..dah lama n hampir 7 tahun...sllu g KL tp xsampai2 lg ke CM..pasni kene g nih...tgk pic mcm best...hehe

Thursday, June 20, 2013 8:10:00 PM

http://awananeonight.blogspot.com/2013/06/membanteras-masalah-resdung-dengan-cepat.html

meh try meh.hilangkan resdung dalam 7 hari :)

Thursday, June 27, 2013 9:17:00 AM

CM ni tpt pertama kali jejak masa dtg kl.dan pertama kalu tgk wayang kat sini lah..dgn kakak serumah dia yg belanja sbb masa tu aku belum gaji :)

Post a Comment