Friday, June 7, 2013

Kalau Dah Minat- FM Minggu Ini


salam semua...
pagi jumaat nan indah ni, mari kita segarkan mata...eh??? dengan melihat lambakan FM yang aku punya sepanjang minggu ni...ihikss...
jangan korang nak muntah nengok sudah...

ok, ni FM jenis rubber yang tebal punya...keluaran T Origin...aku suka FM dia...cantik cantik semua...
owhh ni semua aku yang punya...koleksi sendiri...

ni plak FM HK yang aku beli dari seorang kawan itm dulu...yang atas kaler pink dan kelantan tu aku beli...
hok bawah tu free gift...owh saya suka saya suka...
mekasih kak mimie...i loike...

balik penang itu hari, ada singgah kat rumah kakak baini ni...kat taman alma jaya...
owhh dia adalah seorang seller FM jugak...
saje singgah semata nak beli FM penang mari...
nilah hasilnya...tapi FM dibawah ni semuanya dah bertuan lain...

yang ni hasil swap dari ya..mekasih ya...
yang bawah tu aku kirim beli punya...sebab senang nak swap ngan orang lain...

yang ni pun aku beli berjemaah sekali ngan FM Penang tu...ada untuk koleksi sendiri...
dan ada telah dijual...sharing kan caring...

tapi yang ni, aku beli tuk koleksi sendiri...
tak leh tahan nengok FM oversea yang harganya berpatutan...
kalu FMCollector tegar kan, tak leh lah berharap pada orang bagi jek semata..
kena gak beli sendiri...eh banyak FM aku beli sendiri tau....

lagi lagi FM melaka kan..patut kena cari sorang dari Melaka...senang nak beli...hahaha...
FM yang baru dapat semalam...
arghh...hilang stress bila nengok lambakan FM cam gini...

dan last sekali kan...
quiling FM dari cha...owhhh sangat cantik Cha...i really appreciate it...
giler ko, kretip ahh si cha ni...
siap quiling nama mak lagi...eh...kitkat pun ada... 

ok sekian citer FM pada minggu ni...sambung minggu depan eh???

11 comments

Friday, June 07, 2013 9:58:00 AM

serius..cantik gila....
nanti kalu ada fm jue kasi kat akak ye

Friday, June 07, 2013 10:06:00 AM

siap ada skali tu, adoiii. suka tgk yg pink pjg tu dgn patung vietnam. kita ada patung tu warna hijau, kita simpan yg kawan2 bagi je. beli bila kita pergi tempat2 tu. tak tegar sgt ngn fm ni, hiks.

Friday, June 07, 2013 10:07:00 AM

wah..cantik2.semua pun cantik..but yg last tu..quiling FM..comel sgt..tempah ke? nak gak la..he he he

Friday, June 07, 2013 10:20:00 AM

cha nak gak..kakakka...jeles..kakaka..nak kumpul bebanyak gak ni..akak saya datang umah jeles je tgk

Friday, June 07, 2013 10:39:00 AM

cantik2...
nory pun sekrang dah minat jenis yang rubber tu..sebab kalau jatuh tak pecah...hehe

Friday, June 07, 2013 10:46:00 AM

Klu yg tak berduit mmg dok ngirim kt kawan2 yg sudi belikan jek huhuk
Ukur baju di badan sendiri, kata org
Komen kt fb mintk kirim belikan fm x berbalas
Emmm, xpela.. Org xsudi nak wat guano ^_^

Friday, June 07, 2013 11:24:00 AM

saya nak!!
:)

Friday, June 07, 2013 11:26:00 AM

FM rubber tu mmg menepati citarasa...mmg tebal...harga pun tebal gak......tunggu duit ya tebal dulu baru nak kirim FM rubber yg tebal.....

Friday, June 07, 2013 11:45:00 AM

fm kt rumah dh byk yg rosak..jtuh hbis berderai..

Friday, June 07, 2013 11:51:00 AM

banyaknya koleksi FM...
cantik-cantik belaka...

Friday, June 07, 2013 3:43:00 PM

wahhhhh bnyk nyeeeee...

dpt x add kite bg aritu ??

Post a Comment