Wednesday, July 24, 2013

Cuti Raya 1434H



assalamualaikum...

sejuk haih dok kat dalam opis ni...ekon kemain kuat...pastu ujan pulak kat luar...
memulas² perut mak ni..hurmm...ada kena mengena tak???

alhamdulillah, hari ni dah 15 ramadhan pun...yey, mak cemerlang berpuasa penuh setakat ini...hopefully dapatlah puasa penuh 30 hari...insyaAllah moga dipermudahkan... (ni seme gara² cucuk botoks la ni) ekeke...

tahun ni tak banyak diari ramadhan yang aku upkan kat sini kan...
tulah ate penyakit M dah menular...memang tak leh nak buat apalah kan...

tapi hari ni saje nak citer pasal raya...
aku akan mula bercuti stat 3 Ogos ni sampailah 14 Ogos depan...
tapi hubby kata nak gerak balik kampung maybe petang jumaat 2 ogos tu...
kata dia berbuka dalam perjalanan jek...mak ok jek..
ate mak co-pilot jek kan...

hurmm, tahun ni balik kampung penang lagi...sebab mak di jengka kata dia mau pulang ke kampung halamannya di terengganu...hurmm...nak ikut balik ganu jugak tak cukup bajet plak..
takpelah len kali la balik ke pantai timur kan...

so sesapa yang beraya di utara, penang, kulim, kedah sana, leh la kita beraya bersama...
hehehe...keje aku time raya merayap jek dari pagi pai petang...
tu hubby punya kejalah tu..
kalu ketiak tak basah jangan harap nak pulang ke pangkal jalan...
pendek kata semua rumah kawan dia, dia nak p beraya...
kata balik pun setahun sekali kan...hehehe...

ok get to go...nak p amik baju raya budak2 kat rumah tailor...
kat bawah ni ada jualan jugak...tapi harap maklum sok baru gaji, so sok la kita mencemar duli kan...
hehehe...

daaa...

notadijariku: korang??? bila start cuti raya ni???

13 comments

Wednesday, July 24, 2013 12:19:00 PM

anum x beli lagi baju raya
:(

Wednesday, July 24, 2013 12:45:00 PM

bj raya kami sebelum raya aritu dah siap tp mls nk up kan ... hmmm

cuti start 3 jugak sbb taska ttp ..hmmm lebih kurang ko gak kot kak ... tgu taska buka keja la balik kami ni

Wednesday, July 24, 2013 1:33:00 PM

jemah cuti raya 6-13

Wednesday, July 24, 2013 2:01:00 PM

lama nya cuti.. sy cuti sampai 14hb ajer..awal2 x ambil cuti pun

Wednesday, July 24, 2013 2:05:00 PM

kalau meng tak dak aral..mai la umah aku di pokok sena..:)kita plan pi umah azah..miza..nnti yok..

Wednesday, July 24, 2013 2:16:00 PM

huhu..belum beli lg baju raya..

Wednesday, July 24, 2013 2:31:00 PM

Mak pon aln cuba posa penuh gk...x amik cuti extra pon psl naik keja blik kejap ja..then dh nk cuti pjg..:)

Wednesday, July 24, 2013 6:19:00 PM

Rozie bendr penyakit M. Hehhee...l.

Thursday, July 25, 2013 1:18:00 AM

belum bershopping lagi ni...

Thursday, July 25, 2013 8:17:00 AM

oh maiiiii! lamanya mu di kedah.. mai raya umah wan na..

Thursday, July 25, 2013 10:27:00 AM

selamat hari raya

Monday, July 29, 2013 9:44:00 AM

lama cuti raya...
seronok betul...

Monday, July 29, 2013 11:41:00 AM

wahhh lamo nye cutiii ..

weols cuti 7hb -14hb

Post a Comment