Monday, July 1, 2013

Floria2013...Kali Kedua


alhamdulillah...floria 2013 telah berakhir dengan jayanya semalam...
cam biasa tahun ni aku p dua kali jugak ke sana...
hari jumaat ari tu, repeat kali kedua...

so nilah hasilnya...
tema bunga, so baju pun bunga bunga...hehehe...


persis kanak kanak ribena gitu...hehehe... 









sekian, jumpa lagi di floria tahun depan...moga masih ada umur di ketika itu...
daa...!!!!

5 comments

Monday, July 01, 2013 5:49:00 PM

Kemain lagi cikmot ek

Tuesday, July 02, 2013 8:46:00 AM

munge2 baju kakak..sedondon ngan tema...hehehe..

Tuesday, July 02, 2013 8:47:00 AM

tak sampai lagi kat sini kakak oitt

Tuesday, July 02, 2013 11:32:00 AM

sekali aku pun aku tak pi ..wlupun fahim slalu ajak pi tgk bunga ...

ceria betui ko kan kak ...lama tak nampak ko sengih2 gitu ..ptg2 pun masam je tkt plak nk tego

Tuesday, July 02, 2013 3:08:00 PM

aku masa ddk kl dulu mmg teringin gi floria tp asik tak berkesempatan. ni dh ddk johor lg lah jauh huhu

Post a Comment