Monday, July 15, 2013

Nostalgia...Gelang Mekah


hari jumaat lepas, ada opismate kasi selambak gelang dari mekah...
arghh, nostalgia menejah...teringat masa kekecik dahulu...
bila ada orang ke mekah, sure gelang ni jadi pujaan...
time tu memang bangga giler kut bila dapat pakai gelang cam gini...
sangat teruja ok...
skang bila gelang ni muncul depan mata semula...
memang kenangan dahulu mengusik jiwa...

nilah gelang yang aku maksudkan tu..

korang ada kenangan tak ngan gelang cam gini???

25 comments

Monday, July 15, 2013 8:22:00 AM

iyerlah ada lg x gelang mcm ni kalau pg ke mekah .. dulu mmg popular... pernah jugak ada koleksi.. tp dah patah pun huhuhuhu... lgsg xde dah..

Monday, July 15, 2013 8:22:00 AM

Salam pg..mmg nostalgia sungguh..lme x nmpak gelang ni dah.

Monday, July 15, 2013 8:26:00 AM

dulu ada ntah mane da

Monday, July 15, 2013 8:27:00 AM

Ada, igt dulu berebut-rebut nak pastu bangga biler bawak gi sekolah...

Monday, July 15, 2013 8:31:00 AM

dulu2 kite suke sgt pakai gelang nie..hehehe

Monday, July 15, 2013 8:38:00 AM

btollaa...dl kalau dpt mesti nak guna..mcm rasa aku ada..ko ada?hahaha

Monday, July 15, 2013 8:58:00 AM

mmg nostalgia.....arwah nenek aku kalo gi mmg beli kan...kedua2 arwah...rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu la kat mereka...sbbnye nenek la tempat aku plg bermanja selain abah aku....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa berair mata sudahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........

Monday, July 15, 2013 9:04:00 AM

macam pernah tengok gelang ni ;p

Monday, July 15, 2013 9:38:00 AM

Suka giler gelang mekah!!dulu ada byk..hehe

Monday, July 15, 2013 9:43:00 AM

penah ade ... slalu belakon syok sendrik jd hindustan ... hahhaha

Monday, July 15, 2013 9:50:00 AM

betul tu. masa zaman dulu. kalau dpt gelang ni. rasa bangga sesangat hihi..

Monday, July 15, 2013 10:06:00 AM

Ada penah dpt ms kecik2 dulu
Tp biasanya xamik kesah pun
Sbb xmuat sobsss

Monday, July 15, 2013 10:13:00 AM

memang pun kenangan
dulu akak rajin dpt utk anak2 .. skrg kalau org ke mekah dah jarang bawa balik gelang nie ..
yg ada tasbih sahaja ..

Monday, July 15, 2013 10:32:00 AM

serius jue dah terbang ke zaman sekolah dulu

Monday, July 15, 2013 11:07:00 AM

ada lg gmbr dlu2..penuh gelang mekah kt tgn..bangga weh

Monday, July 15, 2013 11:45:00 AM

X pnh pun pki tp ms kecik, tgk kwn2 seme dok pki gelang ni.

Monday, July 15, 2013 12:03:00 PM

gelang ni suka pakai hari raya weee. tp budak skrg kl bg nak ke dia pakai? hehe

Monday, July 15, 2013 12:32:00 PM

lama tak tengok gelang mekah ni

Monday, July 15, 2013 1:38:00 PM

ingat ingat... dulu pun ada pakai gelang camni.. teringat gak ni nostalgia.. tapi gelang2 tu skrg dah tak de pakai.. entah gi sepok kat ne.. uwaaa..

Monday, July 15, 2013 2:56:00 PM

ada2 beb..
mmg penah pakai gelang mekah ni..
time kecik2 dl la..
bula dh bsr..entah mn la gelang tu..

Tuesday, July 16, 2013 7:59:00 AM

Haaa laaaa.... mmg noltalgia sungguh, dh lama tak tengok.......

Thursday, July 18, 2013 4:53:00 PM

Dulu masa kecik kecik ada gelang ni. Tp ntah mana peginye. Ada yg hilang. Ada yg rosak. Dah lama x nampak gelang macam ni lagi. Dah x de jual agaknya.

Friday, July 19, 2013 1:33:00 PM

adalah dulu gelang mekah ni..lama dah tak tengok..

Monday, July 22, 2013 12:28:00 PM

cantik pa..aku suka..ingt kecik2 rajin pakai..

Tuesday, July 23, 2013 11:02:00 AM

Hihi...gelang Mekah..suka patahkan jdkan satu2...last2 abes semua patah...

Post a Comment